اخبار داغ

طنین "الهی العفو" مردم خلیل آباد در سومین شب قدر + تصاویر

طنین "الهی العفو" مردم خلیل آباد در سومین شب قدر + تصاویر
آخرین شب قدر در خلیل آباد با حضور آحاد مردم در مساجد، تکایا و حسینیه‌های خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، طبق روایات نقل شده از امامان معصوم(ع) شب 19 ماه رمضان شب تقدیر، شب 21 ماه رمضان، شب تثبیت و شب 23 نیز شب امضا مقدرات یک ساله ما است و امام زمان(عج) با نیم نگاهی به سابقه عملکردی ما و حال دل ما در ایام لیالی قدر مقدرات انسان ها را تایید می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مردم شهرستان خلیل آباد در شب 23 ماه رمضان همانند دو شب دیگر از لیالی قدر به جهت حضور در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها سر از پا نمی‌شناختند تا با معبود خود خلوت کرده و در سیاهی شب از ذات اقدس حق طلب استغفار کنند و امامان معصوم را واسطه بخشش و آمرزش گناهان خود قرار دادند.

,

ندای «الهی العفو» در سراسر شهرستان خلیل آباد پیچیده بود و این نوا با «سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» در هم آمیخته شده بود و معنویت خاصی در کوچه پس کوچه‌های شهر جاری بود و مردم با اشک چشم ندامت از گناهان خود را به خداوند متعال اعلام می‌کردند.

,

برپایی نماز های مخصوص شب قدر، زیارت امین الله، دعای ابوحمزه ثمالی ذکرها و سوگواری در رثای امام علی (ع) بخش های دیگری از این برنامه ها بود که با شور و حال معنوی و وصف ناشدنی انجام شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه