اخبار داغ

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر:

مدارس فوتبال غیر مجاز قادر به خدمات دهی نیستند

مدارس فوتبال غیر مجاز قادر به خدمات دهی نیستند
رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مدارس فوتبال قانونی با طی مراحل اداری مجاز به فعالیت در بخش آموزش هستند و هرگونه مراکزی مجاوز نداشته باشند غیرمجاز تلقی شده و قادر به خدمات دهی نمی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به مدارس فوتبال در شهرستان بوشهر گفت: باتوجه به آغاز فعالیت مدارس فوتبال در شهرستان بوشهر شاهد افزایش درخواست ها برای حضور در کلاس های آموزشی فوتبال از طریق باشگاه های دارای مجوز هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: بر اساس آیین نامه تدوین شده در فدراسیون فوتبال در جهت نظارت کافی و لازم بر امور کلی مدارس فوتبال شهرستان و استان و با هدف جلوگیری از تخلف و سوء استفاده های احتمالی برخی افراد و باشگاههای  فاقد مجوز و سودجو، مدارس دارای مجوز  و صلاحیت شهرستان بوشهر جهت تنویر افکار عمومی و شهروندان و اولیا فوتبال آموزان علاقمند به این رشته مفرح در مدارس مجاز در باشگاههای اعلام شده ثبت نام کنند.

,

 وی ادامه داد: مدارس فوتبال قانونی با طی مراحل اداری مجاز به فعالیت در بخش آموزش هستند و هرگونه مراکزی که نام آنها در این فهرست نیامده است غیرمجاز تلقی شده و قادر به خدمات دهی نمی باشند.

,

رییس  هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: خانواده ها می توانند هرگونه شکایات و انتقادات خود از عملکرد مدارس فوتبال ذکر شده و موارد مرتبط با فعالیت دیگر مدارس غیرمجاز را به  کمیته جوانان و استعداد یابی هیات فوتبال بوشهر اطلاع دهند.

,

نجفی خاطر نشان کرد: بر اساس ضوابط جدید فعالیت مدارس فوتبال به شکل غیر مجاز و بدون مجوز علاوه بر تخلف جرم نیز محسوب شده و از طریق دستگاه انتظامی و حراستی ورزش استان و بازرسین هیات فوتبال مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه