اخبار داغ

23هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند

23هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند
مدیر کل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: 23 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند که دو هزار و 240 نفر یتیم و دو هزار و 550 محسنین در استان شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: حامیان و نیکوکاران با پرداخت حداقل مبلغ ۲۰ هزار تومان حامی ایتام و محسنین می‌شوند که کمیته امداد استان مبلغی را به عنوان بیمه آتیه برای فرزندان مددجویان پس انداز می‌کند.

وی با اعلام اینکه ۲۳ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند گفت: دو هزار و ۲۴۰ نفر یتیم و دو هزار و ۵۵۰ محسنین در استان شناسایی شده‌اند.

ملک پور افزود: ۱۴ هزار و ۲۰۸ نفر حامی در قالب طرح‌های ایتام و محسنین به چهار هزار و ۵۸۸ نفر فرزند تحت حمایت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری خدمات ارائه می‌دهند.

وی بابیان اینکه ۷۰ درصد حامیان ایتام و محسنین خارج از چهارمحال و بختیاری هستند مطرح کرد: ۲۰۰ فرزند مددجوی کمیته امداد فاقد حامی در طرح محسنین نیازمند مساعدت و یاری خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تأکید کرد: مؤسسات خیریه نقش مؤثری در رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند دارند که ۲۰ مؤسسه خیریه در تهران تعاملات خوبی در حوزه طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان دارند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی ایتام و محسنین در قالب شناسنامه‌هایی در اختیار نیکوکاران قرار می‌گیرد اعلام کرد: هزار و ۳۹۵ حامی طرح‌های ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری اعلام همکاری و مساعدت کردند.

ملک پور در ادامه افزود: حامیان و نیکوکاران با پرداخت حداقل مبلغ ۲۰ هزار تومان حامی ایتام و محسنین می‌شوند که کمیته امداد استان مبلغی را به عنوان بیمه آتیه برای فرزندان مددجویان پس‌انداز می‌کند.

ملک پور در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی «اکرام و محسنین» و ثبت‌نام غیرحضوری در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه