اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

خدمت به خانواده شهدا باید خالصانه و درشأن آن‌ها باشد

خدمت به خانواده شهدا باید خالصانه و درشأن آن‌ها باشد
مدیرکل بنیاد استان در دیدار با فرماندار شهرستان لردگان عنوان کرد: خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس، موجب تقرب به خداوند متعال است و این خدمات باید خالصانه و به شیوه صحیح و در شأن این عزیزان صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری روز گذشته با فرماندار شهرستان لردگان در راستای تعامل و همکاری در مورد پیشبرد اهداف و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری این شهرستان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد استان ضمن تأکید بر خدمت‌رسانی همه دستگاه‌های دولتی نسبت به ایثارگران، گفت: خدمت به جامعه معظم شاهد و ایثارگر قدرشناسی از ایثارگری این عزیزان است و ثواب و اجر این توفیق چنان ارزشمند است که کار در نهادهای انقلاب اسلامی مانند بنیاد شهید درواقع رسالت است.

وی با اشاره به روند فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعامل بین این نهاد مقدس و سایر دستگاه‌های دولتی را مورد تأکید قرارداد و در این راستا گفت: این تعامل موجب تسریع در خدمت‌رسانی به جامعه هدف خواهد بود.

نجفی با بیان اینکه رسیدگی به خاندان شهدا و ایثارگران از افضل قربات است، تأکید کرد: این خدمت به بازماندگان دوران دفاع مقدس و کسانی که درراه خدا جهاد نمودند و به شهادت رسیدند و مجروح شدند، موجب تقرب به خداوند متعال است و این خدمات باید خالصانه و به شیوه صحیح و در شأن این عزیزان صورت گیرد.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه