اخبار داغ

تاکید بر لزوم وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در جلسه اصولگرایان شیراز

تاکید بر لزوم وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در جلسه اصولگرایان شیراز
ضیافت افطار به میزبانی مجمع جوانان انقلابی شیراز و با حضور چهره‌های شاخص سیاسی و فعالین انقلابی شیراز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن اشاره به اوضاع کشور و لزوم جوان‌گرایی در بدنه مدیریت اجرایی دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: باید فضای کار و مدیریت را برای جوانان انقلابی باز کرد تا تحولات خوبی در سطح جامعه اتفاق بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی تصریح کرد: امروز بهترین زمان برای سخن گفتن با مردم است و باید تلاش کنیم تا گره‌های ذهنی مردم را باز کنیم تا از نظام اسلامی رفع اتهام شود.

,
تاکید بر لزوم وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در جلسه اصولگرایان شیراز
, تاکید بر لزوم وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در جلسه اصولگرایان شیراز,

حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه از سوی دستگاه‌های اجرایی با نوعی انفعال و بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات روز کشور مواجه هستیم و تحرک جدی برای حل معضلات دیده نمی‌شود. بخشی از مشکلات کشور نیز به مجلس شورای اسلامی باز می‌گردد و علت آن این است که برخی نمایندگان، متاسفانه بر اصول و موازین مشخصی پایبند نیستند و از بسیاری از طرح سوال‌ها از مسئولین ارشد اجرایی کشور و یا استیضاح وزرا، به سادگی عقب‌نشینی می‌کنند.

,

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا برنامه مدوّن و نظام‌مندی برای برون‌رفت از وضیعت فعلی کشور تهیه و تدوین کنیم تا در انتخابات آتی بتوانیم افقی روشن از وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم، در برابر افکار عمومی نمایان کنیم تا بار دیگر با اقبال عمومی مواجه شویم.

,

سید محمدرضا رضازاده استاندار اسبق فارس نیز در این نشست ضمن اشاره به اوضاع اقتصادی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی که اجرای آن مد نظر رهبر معظم انقلاب است، بر پایه استفاده بهینه و عاقلانه از امکانات موجود کشور برای رفع نیازها و قطع وابستگی‌ها تعریف شده، اما در این سال‌ها آنچه که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی در حال اجراست، با اهداف اولیه آن فاصله بسیاری دارد.

,

وی افزود: برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی عمدتاً ابتکار جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها مشاهده نمی‌شود و ارگان‌ها همان برنامه‌های همیشگی خود را به اسم اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کنند و به همین دلیل است که در عرصه اقتصادی مشکلات کشور همچنان پابرجاست.

,

استاندار اسبق فارس افزود: برای آنکه مشکلات کشور حل شود باید عزمی جدی در بدنه مدیران و خدمتگزاران وجود داشته باشد و همه نسبت به اجرای منویات رهبر معظم انقلاب جدیت داشته باشند.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودی نائب رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه استان فارس نیز در این نشست ضمن اشاره به لزوم تحقق وحدت در سطح جامعه گفت: تحقق وحدت امروز برای جامعه ما و نیروهای سیاسی معتقد به نظام اسلامی یک توصیه اخلاقی نیست، بلکه یک الزام بسیار مهم است. 

,

وی گفت: اگر این وحدت محقق نشود، فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رود و پیشرفت‌های لازم برای پیشبرد اهداف انقلاب نیز حاصل نمی‌شود.

,

رضا نجابت دبیر مجمع جوانان انقلابی شیراز نیز در این مراسم گفت: هدف اصلی ما ایجاد فضایی برای بروز و ظهور ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوانان انقلابی است و باید از ظهور افکار و اندیشه‌های جوان و جدید در مجموعه‌ها و جریانات سیاسی ارزشی و ولایتمدار استقبال کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم جوانان انقلابی و ارزشی را در کنار بزرگان و چهره‌های شناخته شده انقلابی شیراز در یک محفل همدلی گرد هم بیاوریم، اتفاق میمون و مبارکی است که امیدواریم نتیجه آن، دمیده شدن روحی تازه به بدنه و اتاق فکر جریانات سیاسی ولایتمدار در استان فارس باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه