اخبار داغ

نطق تامل‌برانگیز عضو لیست امید در صحن علنی شورا؛

مردم تبریز، شرمنده‌ایم! به شعارهایمان عمل نکردیم/ شهرداری تبریز یک سازمان ورشکسته است

مردم تبریز، شرمنده‌ایم! به شعارهایمان عمل نکردیم/ شهرداری تبریز یک سازمان ورشکسته است
تقی‌پور از روزمرگی شورا و جهت دهی آن توسط شهرداری تبریز انتقاد کرد و گفت: قرار ما بر این نبود و بعد از گذشت یک سال کاری برای مردم نکرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عبدالله تقی‌پور پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز در نطق میان دستور خود با بیان اینکه شورای شهر در ساختمان عمارت به تله افتاده است و ساختار شهرداری است که شورای شهر را جهت دهی می‌کند، ابراز داشت: سورای شهر هنوز بعد از گذشت یک سال قدم‌هایی بر نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: شورای شهر به‌واقع شورای شهرداری است و عملا تحت مدیریت شهرداری قرار دارد، هم‌قسم شده بودیم برای سربلندی تبریز به‌ دور از جناح بندی‌ها به شکل ید واحده عمل کنیم، قرار ما این نبود!

,

این عضو شورای شهر تبریز با اعلام اینکه سیل لوایحی که ما را دچار روزمرگی کرده است همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: باید قبول کنیم که هنوز به شعارهایمان عمل نکرده‌ایم، قرار نیست برای الگوبرداری به کشورهای اروپایی برویم و در همین کشور خودمان نمونه های بسیار موفقی داریم.

,

وی اذعان داشت: بسیاری از مصوبات شورای شهر هنوز اجرایی نشده و عملا شورای شهر برش لازم را در ارتباط با شهرداری ندارد؛ مدیران شهرداری تبریز چرا نباید هر روز یک ساعت به مشکلات مردم رسیدگی کند؟ چرا هنوز نظام دقیقی برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری وجود ندارد؟

,

تقی‌پور با طرح سوالات متعدد، یادآور شد: مگر قرار نبود یک و نیم میلیون درخت بکاریم؟ چرا وقتی چیزی امکان تحقق ندارد وعده بیهوده می‌دهیم؟ شهرداری تبریز یک سازمان ورشکسته است! باید تدبیر دیگری کرد

,

وی افزود: به عنوان نماینده مردم تبریز از آنها شرمنده‌ام که هنوز کار ماندگای برای آنها نکرده‌ایم.

,

گفتنی است؛ شکور اکبرنژاد در پاسخ به نطق تقی‌پور گفت: به حد توان تلاش کرده‌ایم تصمیمات صحیح در شورای شهر و شهرداری اتخاذ شود، تزریق نا امیدی به جامعه قطعا کمکی به ما نمی‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه