اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

جمع‌آوری ۱۱ میلیارد ریال زکات فطریه در استان مرکزی/جذب ۱۵۰۰ حامی جدید برای ایتام و فرزندان «محسنین»

جمع‌آوری ۱۱ میلیارد ریال زکات فطریه در استان مرکزی/جذب ۱۵۰۰ حامی جدید برای ایتام و فرزندان «محسنین»
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از جمع‌آوری بیش از یک میلیاردو ۱۴۴ میلیون تومان زکات فطره در استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان اینکه در عید فطر امسال یک‌هزار و ۲۲ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان مرکزی فعال بود، گفت: تاکنون بیش از یک میلیاردو ۱۴۴ میلیون تومان در قالب زکات فطره در سطح استان جمع‌آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با تاکید بر اینکه فطریه و کمک‌های مردمی در همان روز عید سعید فطر بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت استان مرکزی توزیع شد، گفت: همواره کمک‌های خیران بر اساس نیازسنجی و با اولویت ضروری خانوارهای تحت حمایت بین مددجویان توزیع می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با  یادآوری اینکه سال گذشته حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شد، تصریح کرد: درمان بیماران، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر و بهسازی مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و رفع مسائل معیشتی مددجویان از این موارد ضروری است.

,

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار حامی ماهیانه از ایتام و فرزندان محسنین استان مرکزی حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ایام ماه مبارک رمضان یک‌هزارو ۵۶۶ حامی حمایت از هزار و ۸۵۱ یتیم و فرزندان محسنین را عهده‌دار شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه