اخبار داغ

مدیر کمیته امداد بخش جغین رودان:

بیش از ۶۰درصد بخش جغین رودان زیر خط فقرند/ مددجویان جغینی از مسکن مناسب محروم هستند

بیش از ۶۰درصد بخش جغین رودان زیر خط فقرند/ مددجویان جغینی از مسکن مناسب محروم هستند
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جغین شهرستان رودان گفت: ۶۰ درصد مردم بخش جغین زیر خط فقر زندگی می کنند و کارشان کارگر کشاورز فصلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودان نیوز؛ محمد رستاخیز مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جغین شهرستان رودان ، با اشاره به وجود فقر و محرومیت در بخش جغین رودان اظهار کرد: ۶۰درصد مردم بخش جغین زیر خط فقر زندگی می کنند و کارشان کارگر کشاورز فصلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جغین افزود: اکثر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، مسکن و سرویس بهداشتی مناسبی ندارند و از مسئولین و موسسات خیریه تقاضا داریم که در بخش جغین حضور یابند و از نزدیک شاهد محرومیت و فقر مردم این منطقه باشند.

,

رستاخیر با اشاره به میزان کمک ها و خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش در ماه مبارک رمضان ادامه داد: یک هزارو ۲۸۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند و از این تعداد ۲۸۱ نفر ایتام است که در ماه مبارک رمضان ۹میلیون و ۱۴۰ هزار تومان به صورت نقدی و غیر نقدی زکات فطریه در بخش جغین جمع آوری شد.

,

وی اضافه کرد: طبق سرفصل های مصرف زکات فطریه که از مرکز استان به ما اعلام شده، در موارد کمک به امر ازدواج، کمک هزینه درمانی بیماران صعب العلاج، خرید لوازم ضروری و کمک هزینه معیشتی و اجاره مسکن، مساعدت دانش آموزی و دانشجویی هر خانوار مطابق نیازش به حساب سرپرستان تحت پوشش واریز خواهد شد.

,

رستاخیز  گفت: با همکاری کمیته امداد و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، ۵۰ زوج جوان تحت عنوان ازدواج آسان در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) به خانه بخت می روند که به هر زوج ۱۶ قلم کالای لوازم خانگی اهداء خواهد شد.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جغین خاطرنشان کرد: زوجین از طرف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها به مشهد مقدس اعزام می شوند و همچنین آموزش مهارت فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال به زوجین از طرف کمیته امداد بخش جغین پرداخت می شود.

,

شهرستان رودان با بیش از ۱۲۴ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

,

بخش جغین با جمعیتی افزون بر ۱۵ هزار نفر در ۵۰ کیلومتری شمال شرق شهر رودان، مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه