اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم کوچه و بازار خطرات FATF را فهمیدند اما آقای سیاستمدار متوجه نیست

مردم کوچه و بازار خطرات FATF را فهمیدند اما آقای سیاستمدار متوجه نیست
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مطالبی در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که برخی از سیاسیون خواسته دشمن را امضا می‌کنند مردم کوچه و بازار اعتراض می‌کنند یعنی مردم می‌فهمند و آقای سیاست‌مدار نمی‌فهمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: جهاد یعنی در انجام وظیفه نسبت به هدف، انسان همه تلاش‌ها و امکانات خود را که همراه با مشقت است را تحمل کند یعنی جَهد و جهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به آیه "یجاهدون فی سبیل الله با امولهم و انفسهم" اظهار کرد: دایره جهاد گسترده است و اگر انسانی در جهت هدف الهی تلاش می‌کند باید توجه داشته باشد که این کار را برای خود انجام داده است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که جهاد ممکن است جهاد علمی یا فکری باشد، بیان کرد: مجتهدی که صاحب‌نظر در استنباط احکام است علاوه بر این‌که مدت زمان زیادی را باید به تحقیق و پژوهش بپردازد باید توجه داشته باشد که هیچ وقت منافع شخصی‌اش در رای او تاثیر نداشته باشد.
,
 
,
آیت‌الله عبادی با بیان این‌که بالاترین جهاد، جهاد با نفس شمرده شده است، تصریح کرد: اگر کسی جهاد انجام دهد اما همرا با نفسانیت باشد این جهاد ارزشی ندارد و در روایات به جهاد اکبر تعبیر شده که زمینه ساز است که بقیه جهاد‌ها ارزش پیدا کنند.
,
 
,
وی با بیان این‌که همه چی از بین می‌رود مگر آنچه وجه‌الله باشد، گفت: نماز که عبادت محض است مشروط بر این است که وقتی به اقامه نماز می‌ایستی بگویی "انی وجهت وجهی للذی فطر السموات و الارض".
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که جهاد اصغر جنبه دفاعی و تهاجمی دارد، تاکید کرد: با این‌که در جهاد اصغر انسان جان خود را از دست می‌دهد اما اصغر است و طبق حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که در استقبال از مجاهدین راه خدا از جنگ فرمودند "جهاد اصغر را به جا آوردید بر شما باد جهاد اکبر".
,
 
,
آیت‌الله عبادی با اشاره به جهاد کبیر که از متن قرآن می‌آید، بیان کرد: جهاد کبیر در میان جهاد اکبر و اصغر قرار دارد که نسبت به جهاد اصغر امتیاز بیشتری دارد و بی‌هزینه‌ترین و پرسودترین جهاد است.
,
 
,
وی با اشاره به آیه "ولا تطع الکافرین و جاهدهم الکبیرا" تصریح کرد: وقتی دشمنت، خودت و مواضعت را شناختی از بیگانه تبعیت نکن که این خود جهاد کبیر است و جهاد کبیر کم‌زحمت‌ترین جهاد است زیرا دشمن به وسیله نفوذ عمل می‌کند و اگر نفوذ پیدا نکند از او کاری ساخته نیست.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این‌که تصور کنیم که اگر از آن‌چه که برای ما ارزش است چشم‌پوشی کنیم دشمن راضی می‌شود این کاملا اشتباه است.
,
 
,
آیت‌الله عبادی بیان کرد: مطالبی در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود که برخی از سیاسیون خواسته دشمن را امضا می‌کنند مردم کوچه و بازار اعتراض می‌کنند یعنی مردم می‌فهمند و آقای سیاست‌مدار نمی‌فهمد.
,
 
,
وی با بیان این‌که تروریست کلمه مشکوکی است که تجربه میدانی کاملا نشان داده است، تصریح کرد: وقتی 17 هزار از مردم را یک عده منافق ترور و از کشور فرار می‌کنند این‌ها از آمریکا، انگلیس و صهیونیست پشتیبانی می‌شوند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که مستکبرین تروریست را به دو نوع تروریسم خوب و بد تقسیم می‌کنند، افزود: هر کس در چهارچوب منویات انگلیس، آمریکا و صهیونیسم باشد تروریسم خوب است و هر کس در مقابل مستکبرین باشد و در کشور خود از ناموس و استقلال خود طبق حکم اسلامی و حقوق بین‌الملل دفاع کند تروریست بد است. 
,
 
,
آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: بنابراین مشکل از خود ما است چراکه دشمن که دشمن است از دوست انتظار دوستی می‌باشد و جامعه بین‌الملل باید در مقابل مستکبران قیام کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه