اخبار داغ

واکنش نوبخت به نامه اخیر اصلاح‌ طلبان

واکنش نوبخت به نامه اخیر اصلاح‌ طلبان
سخنگوی دولت با اشاره به نامه اخیر اصلاح‌طلبان درباره مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: عقل سیاسی هم در این زمینه کامل نیست که چنین توصیه‌ای می‌کنند، باید بایستیم مقاومت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز در نشست هفتگی‌ خود با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: دومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی صبح امروز، 29 خرداد با حضور سران سه قوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته وی، این جلسه در دفتر رئیس‌جمهور تشکیل شد و تصمیم‌های مناسبی اتخاذه شده که اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

,

** اخذ تصمیمات اقتصادی مناسب در  جلسه امروز سران قوا

, ** اخذ تصمیمات اقتصادی مناسب در  جلسه امروز سران قوا, ** اخذ تصمیمات اقتصادی مناسب در  جلسه امروز سران قوا,

سخنگوی دولت یادآور شد: با اتکا به برگزاری چنین جلساتی می‌توانیم ‌اقدامات مناسبی را برای بی‌اثر‌کردن و یا کم‌اثر کردن تحریم‌ها اتخاذ کنیم. جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز معطوف به چگونگی حمایت از بازار سرمایه و‌ بورس بود. وقتی می‌گوییم دولت، منظور تنها قوه مجریه نیست بلکه تمام ارکان حکومتی را شامل می‌شود، الان هم دو قوه دیگر در زمینه اقتصاد در کنار دولت قرار گرفته است. باز بدون نقش مردم مشکلی حل نمی‌شود . بخش خصوصی ما مردم ‌هستند و همه باید کنار یکدیگر باشیم

,

نوبخت در ادامه این نشست گفت: براساس آخرین گزارش بانک مرکزی از اولین فروردین 97 تا 27 خرداد، 20 میلیارد و 500 میلیون‌دلار برای واردات انواع کالاها تخصیص داده شده است.

,

**واکنش نوبخت به نامه اخیر اصلاح طلبان

, **واکنش نوبخت به نامه اخیر اصلاح طلبان, **واکنش نوبخت به نامه اخیر اصلاح طلبان,

 سخنگوی دولت در واکنش به نامه‌نگاری عده‌ای از اصلاح‌طلبان برای مذاکره مستقیم با ترامپ، خطاب به امضا‌کنندگان این نامه گفت: عقل سیاسی هم در این زمینه کامل نیست که چنین توصیه‌ای می‌کنند. باید بایستیم مقاومت کنیم.

,

این خبر تکمیل می‌شود...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه