اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد:

مهار اعتیاد در گرو کمک تمام دستگاه ها و ایفای نقش مردم است

مهار اعتیاد در گرو کمک تمام دستگاه ها و ایفای نقش مردم است
فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه مهار اعتیاد در گرو کمک همه دستگاه ها و نقش مردم در این زمینه پررنگ است، گفت: اعتقاد به ارتباط والدین با فرزندان نیز در کاهش اعتیاد بسیار حائز اهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ولی الله غلامی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد که در دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: در یک ماه گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر 153 کیلوگرم مواد مخدر و در این خصوص 10 نفر در شهرستان خلیل آباد دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه مهار اعتیاد در گرو کمک همه دستگاه ها و نقش مردم در این زمینه پررنگ است، خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی انتظامی خلیل آباد است و ماموران در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با اشاره به اینکه خرید و فروش مواد مخدر یک نوع تجارت سیاه محسوب می شود که زندگی افراد جامعه را به خطر می اندازد، تصریح کرد: توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس موجب شده تا همواره ضربات سنگینی به سوداگران مرگ وارد شود.

,

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد به ارتباط والدین با فرزندان نیز در کاهش اعتیاد بسیار حائز اهمیت است، اذعان کرد: حداقل باید 30 دقیقه از وقت خود را برای ارتباط موثر با فرزندان اختصاص دهیم که این مورد در خانواده کمتر به چشم می خورد.

,

غلامی همچنین در ادامه عنوان کرد: اگر والدین ارتباط خوبی با فرزندان خود داشته باشند و پدر و مادر وقتی را برای فرزندان خود اختصاص دهند قطعاً در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد موثر خواهد بود.

,

 

,

ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید در راستای مبارزه با مواد مخدر با رویکرد علمی

, ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید در راستای مبارزه با مواد مخدر با رویکرد علمی,

مجتبی شاکری همچنین در این مراسم تشریح کرد: کشف بیش از 500 کیلو انواع مواد مخدر در چند ماه اخیر نشان از عزم جدی پلیس مبارزه به مواد مخدر در شهرستان خلیل آباد دارد.

,

وی با بیان اینکه نقش حداکثری سازمان های مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر نیز یکی از موضوعاتی است که همیشه تاکید می شود، افزود: اقدامات پیشگیرانه و تحقیقی و بهره برداری از ظرفیت های مالی دستگاه های غیر دولتی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید مد نظر قرار گیرد.

,

فرماندار خلیل آباد در پایان با تاکید بر اینکه در حوزه تحقیق، پژوهش و آموزش در راستای مبارزه با مواد مخدر باید با جدیت بیشتری وارد شد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت اساتید و مدرسین در راستای ترویج و گسترش و نهادینه سازی فرهنگ و تفکر مبارزه با مواد مخدر با رویکرد علمی استفاده شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه