اخبار داغ

فرماندار شهریار:

باید امید را در دل روستاییان، کشاورزان و عشایر زنده کنیم

باید امید را در دل روستاییان، کشاورزان و عشایر زنده کنیم
فرماندار شهرستان شهریار گفت: یکی از طرح های بسیار ارزشمند و خداپسندانه، طرح بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ،  نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در نشست شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن اشاره به طرح بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر گفت: یکی از طرح های بسیار ارزشمند و خداپسندانه، طرح بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

فرماندار شهریار در این نشست که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، گفت: اجرایی شدن این طرح باعث رضایتمندی و خرسندی کشاورزان و روستاییان زحمتکش شد، پس باید بیش از پیش با اجرایی کردن چنین طرح هایی امید را در زندگی این قشر زحمتکش زنده کنیم.

,

طاهری ادامه داد: بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر یکی از ارزشمندترین طرح هایی که است که در کشور اجرا می شود، این طرح یک بیمه جدید با حمایت دولت است که می تواند آینده بسیاری از این قشر را تامین و تضمین کند.

,

وی گفت: لازمه اجرای صحیح این طرح شرکت همه روستاییان و کشاورزان است همچنین همه مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران باید همکاری و مشارکت لازم در این زمینه را داشته باشند.

,

شهریار

, شهریار , شهریار ,

شهریار

, شهریار , شهریار ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه