اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تفکر وهابیت موجب تخریب بقیع شد/اصناف با انصاف با مردم برخورد کنند

تفکر وهابیت موجب تخریب بقیع شد/اصناف با انصاف با مردم برخورد کنند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:تفکر وهابیت به سرکردگی انگلیس موجب شد تا قبور بقیع تخریب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان،با اشاره به اول تیر به عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی؛ اظهار داشت: در این روز سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , موج رسا;,  آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان،با اشاره به اول تیر به عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی؛ اظهار داشت: در این روز سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شده است.,

وی با بیان اینکه خداوند متعال پیامبران را برای رساندن پیام الهی مبعوث کرده است، افزود: مبلغان دینی نیز همان کار پیامبران را انجام می‌دهند.
امام جمعه زنجان روز اول تیر را به عنوان روز اصناف یادآور شد و گفت: اصناف باید با انصاف با مردم برخورد کنند.

,
,

آیت الله خاتمی برضرورت مدارا با مردم تاکید کرد و بیان داشت: اصناف باید رعایت انصاف را داشته و به درستی عمل کنند.

,

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) و پیامبران الهی در قبرستان بقیع،خاطرنشان کرد: انگلیس با راه اندازی  بهائیت در ایران و وهابیت در عربستان با اسلام مقابله می کند.

,

خطیب جمعه زنجان وجود چنین تفکراتی را  موجب تخریب بقیع عنوان کرد و افزود: وهابیت همواره با تفکرات خود برای جهان اسلام مشکل ایجاد می کند.

,

آیت‌الله خاتمی به سالروز ترور مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جنگ های خیابانی از سوی منافقین در خیابان‌های تهران  و برخی از شهرهای کشور انجام شد و در نتیجه این جنگ ها،بسیاری از بزرگان انقلاب به شهادت رسیدند.

,

وی با بیان اینکه ترور مقام معظم رهبری در مسجد قلعه‌مرغی از دیگر توطئه های این گروه بود، بیان داشت:  مقام معظم رهبری ذخیره انقلاب محسوب می شوند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به سالروز شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: منافقان ۱۷ هزار نفر را با ترور به شهادت رساندند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه