اخبار داغ

دمشقی از هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر کناره گیری کرد

دمشقی از هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر کناره گیری کرد
دمشقی عضو هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر پس از تغییر مدیر عامل این باشگاه کناره گیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، محمد دمشقی پس از کناره گیری هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر گفت: مردم شریف بوشهر و هواداران و پیشکسوتان خونگرم باشگاه شاهین شهرداری اینجانب ضمن ادای احترام به شما که دلسوزانه در سه سال گذشته از باشگاه و تیم خود حمایت کردید بدینوسیله اعلام میدارم که حضورم در مجموعه شاهین شهرداری بوشهر منتفی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

وی افزود: یقینا میز مدیریت نه برای من و نه برای هر دوست دیگری ماندگار نبوده و نیست اما مهم عزت نفس و تفکرات مبتنی بر اعتقادات است که نباید دچار تزلزل و تغییر شده و یا خدشه دار شد.

,

دمشقی ادامه داد: در همین مجال با سپاس از هیئت مدیره سابق که در همه حال یار و همراه بنده بودند به خود و مجموعه تحت مدیریتی خود افتخار می کنم چرا که صادقانه تلاش نموده و زیر بار برخی لابی گری ها و سهم خواهی ها نرفتیم و با افتخار صعودی قدرتمندانه را در جهت شادی و عزت و سربلندی مردم رقم زدیم .

,

محمد دمشقی اظهار کرد: حال که حضور در فوتبال مستلزم تمسک جستن به هر وسیله شده ضمن پوزش بر خود فرض می دانم که از حضور درهیئت مدیره جدید خودداری نموده و بر تفکر و اصول خویش ثابت قدم بمانم و به امید دیدن شاهین در اوج آسمان فوتبال ایران باشیم.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه