اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

خوش رقصی دولت برای خارجی ها، صنعت هواپیماسازی و کشتی سازی ایران را تعطیل کرده است

خوش رقصی دولت برای خارجی ها، صنعت هواپیماسازی و کشتی سازی ایران را تعطیل کرده است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: متاسفانه خوش رقصی دولت برای خارجی ها صنعت کشتی سازی و هواپیماسازی ایران را تعطیل کرده است و دولت ما یک دولت وارداتی است ولی امیدواریم آقای روحانی تولیدکنندگان داخلی را به عنوان تیم اقتصادی خود انتخاب کند و به سمت دولت تولید گرا رو بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفتگو با   راه آرمان  با بیان ظرفیت های داخلی برای تولید ملی و اقدامات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حمایت از تولید کنندگان گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس هر هفته با کمیسیون تولید ملی جلسات مشترکی برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان ,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: متاسفانه دولت ما یک دولت وارداتی است چرا که تیم اقتصادی دولت افراد وارداتی هستند ولی امیدواریم آقای روحانی تولیدکنندگان داخلی را به عنوان تیم اقتصادی خود انتخاب کند و به سمت دولت تولید گرا رو بیاورد.

,

دولت ظرفیت عظیم کشتی سازی ایران را جدی نمی گیرد

, دولت ظرفیت عظیم کشتی سازی ایران را جدی نمی گیرد , دولت ظرفیت عظیم کشتی سازی ایران را جدی نمی گیرد,

قاضی پور تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تامین زیر ساخت های کشتی سازی در ایران زحمات فراوانی کشیده و هم در بخش دولتی و هم در بخش شبه دولتی و خصوصی امکانات بالقوه و میلیاردها دلار سرمایه گذاری کرده است.

,

وی در ادامه بیان کرد: ولی این دولت کریمه هیچ عنایتی به تولید داخل ندارد و سفارشات کشتی سازی ایران را به شرکت خارجی هیوندا داده است و آن ها قبل از اینکه ترامپ ما را تحریم کند زیر قرارداد خود زدند لذا اعضای کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون حمایت از تولید ملی تا کنون حداقل از شش وزیر در خصوص کشتی سازی ایران سوال کرده است.

,

95 درصد از ظرفیت متخصصین کشتی سازی بلا استفده مانده است

, 95 درصد از ظرفیت متخصصین کشتی سازی بلا استفده مانده است, 95 درصد از ظرفیت متخصصین کشتی سازی بلا استفده مانده است,

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: دولت و هیات دولت باید تمهیداتی در نظر بگیرند که برای حمایت از کشتی سازان ایرانی چندین کشتی بزرگ و کوچک سفارش دهند تا این کشتی سازی ها فعالیت خود را به حد اعلا برسانند تا بتوانند سفارشات خارجی را قبول کنند.

,

قاضی پور با تشریح فعالیت یکی از کشتی سازی های داخلی کشتی، عنوان کرد: کشتی سازی صدرا در ایران یک کشتی صد و سی هزار تنی تولید کرده است، متخصصین و متعهدین بالقوه ای در صنعت کشتی سازی ایران وجود دارند که متاسفانه فقط از تخصص 5 درصد آن ها استفاده می شود و 95 درصد افراد بلا استفاده می مانند.

,

دولت به امید بوئینگ و ایرباس، هواپیماسازی داخلی را تعطیل کرد

, دولت به امید بوئینگ و ایرباس، هواپیماسازی داخلی را تعطیل کرد, دولت به امید بوئینگ و ایرباس، هواپیماسازی داخلی را تعطیل کرد,

وی در ادامه به ظرفیت های هواپیماسازی در ایران اشاره کرد و گفت: در تهران یک شهرک صنعتی وجود دارد که هواپیما درست می کند و همین دوشنبه نیز قرار است ما به همراه معاونین هواپیمایی کل کشور بازدید دوباره ای از آنجا داشته باشیم.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: این فرد تا کنون 15 هواپیما درست کرده و به خارج از کشور فرستاده است آیا سزاوار است با داشتن این امکانات بالقوه هواپیمای " ایران 140 "را بدون هیچ عذر موجهی تعطیل کنند به امید اینکه از بوئینگ و ایرباس هواپیما خواهیم خرید که آن ها هم ایران را تحریم کردند؟

,

قاضی پور تصریح کرد: خوش رقصی هم اندازه ای دارد، ایران کشور بزرگی است و از لحاظ وسعت چندین برابر کشورهایی مثل فرانسه، آلمان و انگلیس است، مردم ایران مردم شجاع، قدرتمند و ثروتمندی هستند بنابراین بهتر است از هواپیماهای ساخت داخل استفاده کنیم.

,

وی تاکید کرد: متاسفانه افراد آدم فروش و به خاطر دلالی و اینکه فرزندان خود را در کشورهای دیگر پناهنده کنند دم از تبلیغ واردات علیه تولید داخلی می کنند، این ها خائنین به ملت و اشتغال هستند.

,

این نماینده مجلس در پایان مطرح کرد: تولید کننده داخلی مالیات،ارزش افزوده و هزینه کارگر می دهد و مواد اولیه می خرد ، تولید می کند و می فروشد ولی واردات چی ها هیچ کدام از این خدمات را انجام نمی دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه