اخبار داغ

قول کریمی به وزیر ورزش و جوانان

قول کریمی به وزیر ورزش و جوانان
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از افتتاح پروژه‌های ورزشی تا پایان سال ۹۷ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت شرکت توسعه، طی احکامی جداگانه از سوی حسن کریمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره، هادی رحمتی به عنوان معاون جدید فنی و مهندسی و همچنین عبادالله فتح اللهی به عنوان معاون جدید مشارکت های مردمی و جذب سرمایه منصوب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کریمی در ابتدای این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات معاون سابق فنی و مهندسی در مدت تصدی مسئولیت در شرکت توسعه، به معرفی رزومه و سوابق کاری رحمتی از مدیران استانداری تهران پرداخت. وی با بیان اینکه این تغییر بنا به درخواست عباسی بوده، افزود: با توجه به اقدامات مفیدی که عباسی در شرکت توسعه انجام داد، شخصا با با ادامه حضور وی در این شرکت موافق بودم.

,

کریمی در ادامه با معرفی معاون جدید فنی و مهندسی اعلام امیدواری کرد تا راه معاون قبلی ادامه یافته و همه موظف هستند وظیفه اصلی شرکت که اجرای پروژه های عمرانی کشور است، به خوبی به سرانجام برسانند. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به سال مالی افزود: یک ماه تا پایان سال مالی فرصت است و می بایست هم اعتبارات و بودجه عمرانی سال قبل و هم بودجه جاری برای سال جدید، سرو سامان گیرد.

,

وی در خصوص افتتاح پروژه های کشور گفت: به وزیر ورزش و جوانان و مردم قول دادیم 40 پروژه ورزشی را تکمیل و افتتاح کنیم، ولی خودمان مبنا را در معاونت فنی و مهندسی بر تکمیل 51 پروژه تا پایان امسال قرار داده ایم.

,

کریمی در ادامه با اشاره به معاونت مشارکت های مردمی به معرفی سوابق کاری فتح اللهی در سازمان نوسازی شهرداری تهران پرداخت و گفت: یکی از معاونت های حیاتی در شرکت توسعه، معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه است که بنده حساسیت زیادی روی این معاونت داشته و دارم. کار توسعه و نگهداری مجموعه ها بر اساس سرمایه است که می بایست این معاونت، فعال شده و در این راه، به ما کمک زیادی کند.

,

در ادامه هر یک از معاونین به بیان سخنانی پیرامون اقدامات و فعالیت های مربوطه پرداختند. سپس رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ضمن درخواست هماهنگی بیشتر شرکت توسعه با استان‌ها، اظهار داشت: با حضور مهندس کریمی، افق روشنی در شرکت توسعه جهت تکمیل پروژه های ورزشی بوجود آمد.

,

سپس رحمتی معاون جدید فنی و مهندسی با بیان اینکه ایجاد استادیوم های ورزشی در کشور موجب نشاط ورزشی جامعه می شود گفت: بزرگترین مسئولیت ما در این معاونت، پیگیری و اجرای قول های مدیرعامل شرکت توسعه در استان‌ها و همچنین ارتقاء عملی و عینی آنها برای وزیر ورزش و جوانان است. در سال مهمی قرار داریم که می بایست پروژه های فجر چهلم را تکمیل کنیم. همچنین قرار است بانک اطلاعاتی از مشاورین و پیمانکارانی که توان اجرایی بالایی دارند، تدوین نماییم.

,

در ادامه فتح اللهی با بیان اینکه امسال بحران بودجه داریم به اعتمادسازی بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: باید با تغییر چالش‌ها و رفع سونامی نقدینگی، بحث سرمایه گذاری، اصل 44 و خصوصی سازی را اجرایی نماییم. ورزش بستر مناسبی است که باید با اعتمادسازی، سبب ورود بخش خصوصی به آن شویم.

,

در خاتمه نیز با اهدای لوح تقدیر از سوی کریمی، از زحمات آقایان عباسی و جعفری در معاونت های فنی و مهندسی و مشارکت های مردمی و جذب سرمایه تقدیر و تشکر شد. در این مراسم که در تالار نصرت مجموعه انقلاب برگزار شد، کلیه معاونین، مدیران ستادی، مدیران فنی و مهندسی و مدیران مجموعه های انقلاب، شهید کشوری و سوارکاری نیز حضور داشتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه