اخبار داغ

امام جمعه اردستان:

اصناف افتخارشان این باشد که کالای ایرانی بفروشند

اصناف افتخارشان این باشد که کالای ایرانی بفروشند
امام جمعه اردستان، گفت: اصناف باید افتخارشان این باشد که کالای ایرانی را بفروشند و آن را نیز برای مردم تبلیغ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام حسن دهشیری صبح امروز به مناسبت روز اصناف در دیدار با رئیس صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی اردستان اظهار کرد: آن موضوعی که الان بر روی آن تکیه می شود واگذاری بخش مهمی از وسایل صنعت و تجارت به مردم طبق استناد ماده 44 قانون اساسی است که عملا اصناف آن را پذیرفته و اجرایی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: همواره بزرگان ما تاکید دارند اگر نباشد تلاش افرادی همچون اصناف کار کشور معطل می ماند چرا که با سرمایه و وقت خودشان وارد کسب و کار مسائل اقتصادی می شوند و مسائل معیشتی مردم را شکل و سامان می دهند که این خیلی مهم است.

,

امام جمعه اردستان گفت: اصناف توجه به نیازهایی که مردم دارند و تشخیص می دهند و نحوه تعامل را نیز خوب می دانند که این برای کشور خیلی خوب است.

,

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مسئولان مالیاتی هم در خصوص مالیات برای این قشر انصاف را در نظر بگیرند، تصریح کرد: اتاق اصناف به عنوان مدافع این قشر تلاش خود را برای احقاق حق آنها داشته باشد.

,

وی تاکید کرد: ما هم اگر در خطبه ها از اصناف انتقادی می کنیم یک مطالبه مردمی است هر چند در شهرستان ما اصناف وارد کنندگان جزء هستند و در سطح کلان وارد نمی شوند که باید از آنها حمایت صورت گیرد.

,

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اصناف باید افتخارشان این باشد که کالای ایرانی را بفروشند و آن را نیز برای مردم تبلیغ کنند تا مردم بخرند که اگر فرهنگ سازی صورت بگیرد و فرمایشات مقام معظم رهبری عملیاتی شود حراسی از تهدیدات دشمن نخواهیم داشت.

,

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: اصناف ما باید عرق میهنی و ملی داشته و نسبت به وارد کردن کالای ایرانی به مغازه خود آن را برجسته کنند تا داشته های ملی را بر روی آن مانور دهیم نه اینکه بخواهیم برای غریبه ها و کشورهای دیگر اشتغال ایجاد کنیم.

,

وی یادآوری کرد: باید به تولید کنندگان سفارش کنیم که جنس خوب تولید کنند که افتخاری برای ایران باشد و فروشنده ها هم برای فروش خریداران را تشویق کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه