اخبار داغ

افشانی:سازمان‌ها براساس نیاز مردم ایجاد شده‌اند

افشانی:سازمان‌ها براساس نیاز مردم ایجاد شده‌اند
شهردار تهران گفت: براساس نیاز مردم سازمان‌ها ایجاد شده است و برهمین اساس وظایفی تعریف شده و متناسب با آن نیروها در سازمان مستقر شدند و مهم‌ترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم ایجاد رضایت‌مندی برای شهروندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمدعلی افشانی در دومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد از مهم‌ترین سرمایه‌های یک سازمان محسوب می‌شود که باید به آن توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: براساس نیاز مردم سازمان‌ها ایجاد شده است و برهمین اساس وظایفی تعریف شده و متناسب با آن نیروها در سازمان مستقر شدند و مهم‌ترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم ایجاد رضایت‌مندی برای شهروندان است.

,

شهردار تهران گفت: کل برنامه بنده حول 2 واژه ارتقای کیفیت زندگی مردم و ایجاد رضایتمندی برای شهروندان بیشتر نیست.

,

وی افزود:‌ شاخص اصلی ارزیابی میزان رضایت‌مندی مردم است که تلاش می‌کنیم در شهرداری تهران میزان رضایت‌مندی شهروندان را از این سازمان ارتقا دهیم.

,

افشانی ادامه داد: ما در شهرداری تهران به طور مداوم و لحظه‌ای با مردم در تماس هستیم مردم هم از ما انتظار دارند در مقابل خدماتی که دریافت می‌کنند به همان اندازه هزینه بپردازند.

,

شهردار تهران افزود: اگر می‌خواهیم شهر درست ساخته شود باید مردم اعتماد داشته باشند و اگر اعتماد داشته باشند در ساخت شهر مشارکت می‌کنند و اگر ببینند منابعی که در اختیار می‌گذارند در جهت به‌جا و به موقع هزینه می‌شود و حیف‌ومیل نمی‌شود قطعاً  همراهی و همکاری خواهند کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: هر کس می‌خواهد مردم را محکوم کند قطعاً قصد دارد که خود را تبرئه کند و مردم خوب می فهمند و متوجه می‌شوند که چه کارهایی در سطح شهر انجام می‌شود. 

,

شهردار تهران گفت:‌ما باید اعتبار سازمانی را بالا ببریم و هنگامی که نامی از سازمان‌های دارای فساد مطرح می‌شود نام شهرداری را نیاورند.

,

افشانی ادامه داد: جمعیت بسیار کثیری از افرادی که در شهرداری زندگی و کار می‌کنند انسان‌های سالمی هستند که به خاطر تخلف چند نفر به گونه‌ای دیگر قضاوت می‌شوند و ما باید در جهت خوشنامی سازمان و ارتقای ذهنی مثبت جامعه نسبت به این سازمان پیش برویم.

,

وی افزود: اگر شهرداری را سالم و کارآمد جلوه دهیم نگران هیچ درآمد پایداری نخواهیم بود.

,

شهردار تهران گفت:‌ مردم روزانه ما را قضاوت و تحلیل می‌کنند و نباید حرف‌های درشت درشت بزنیم.

,

افشانی افزود: نظافت و تمیزی شهر برای شهروندان بسیار مهم است و بنده در جلسات متعدد در این باره تذکر داده‌ام که این موضوع را باید جدی بگیرند.

,

وی گفت: شهروندان علاقه‌مند هستند که دارای شهر تمیزی باشند و وضعیت جمع‌آوری پسماند نیز پس از 30 سال ساماندهی شود.

,

شهردار تهران افزود: امروز از 9 هزار تن زباله فقط 147 تن زباله در زباله‌سوز تبدیل به برق می‌شود و این ثروت گرانبهایی است که باید از آن درست استفاده شود چرا که موجب نابودی محیط زیست و آینده جامعه را تهدید می‌کند.

,

افشانی گفت: امروز در جامعه جهانی و کشورهای توسعه یافته شهر زیست‌پذیر موضوعی است که دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه