اخبار داغ

نماینده بوشهر در خانه ملت؛

اروپا مانند آمریکا از برجام خارج می شود/ خروج آمریکا از برجام شرایط جدید در کشور ایجاد کرد

اروپا مانند آمریکا از برجام خارج می شود/ خروج آمریکا از برجام شرایط جدید در کشور ایجاد کرد
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت گفت: پایبندی اروپا به برجام کاملا مشخص است و اروپا به دلیل مناسبان تجاری آمریکا 620میلیارد دلار و با ایران 10 تا 15 میلیارد دلار است که نشان می دهد قطعا مانند آمریکا از برجام خروج می کند و هیچ وقت اروپا حاضر نخواهد شد تجارت با امریکا را رها کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سپاس با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام شرایط جدیدی در کشور ایجاد کرد،  گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای برجام اعلام کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و فقط به منافع خود می اندیشد و خروج امریکا از برجام از همان ابتدا کاملا مشخص بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

نماینده مردم استان بوشهر در خانه ملت اظهار کرد: پیش بینی هایی در خصوص خروج آمریکا از برجام داشتیم اما دولت علاقه مند رایزنی با کشورهای اروپایی برای سنجش معیار پایبندی آنها به برجام بود که سفر مسئولین ایران به اروپا نیاز بود.

,

وی افزود: پایبندی اروپا به برجام کاملا مشخص است و اروپا به دلیل مناسبان تجاری آمریکا 620میلیارد دلار و با ایران 10 تا 15 میلیارد دلار است که نشان می دهد قطعا مانند آمریکا از برجام خروج می کند و هیچ وقت اروپا حاضر نخواهد شد تجارت با امریکا را رها کند.

,

خدری با بیان اینکه ایران باید رایرزنی برای اثبات حقانیت خود انجام دهد، تصریح کرد: کشور ایران 40 سال است که در دوران دفاع مقدس قرار گرفته وجنگ های مختلفی با کشورهای مختلف که در راس آن آمریکا است را تجربه کرده است که مهمترین نبرد در جنگ اقتصادی بوده است.

,

نماینده مجلس تاکید کرد: با اتحاد و همدلی می توان از چالش اقتصادی عبور و بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه