اخبار داغ

فرماندار چرام:

کارهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد چرام اولویت اصلی در تامین اعتبارات سال جاری است

کارهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد چرام اولویت اصلی در تامین اعتبارات سال جاری است
فرماندار چرام با اشاره به تخصیص اعتبارات در سال جاری عنوان کرد:درتامین اعتبارات امسال اولویت اصلی کارهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،هادی فتاحی اصل فرماندار چرام ربا اشاره به سفرهای مسئولان بیان کرد: در سفرهای مسئولان معمولا وعده هایی داده می شود و بعداز آن نماینده و فرماندار پاسخگو مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

 

,

فتاحی اصل با اشاره به تخصیص اعتبارات در سال جاری عنوان کرد:درتامین اعتبارات امسال اولویت اصلی کارهای نیمه تمام بالای ۶۰درصد است.

,

 

,

وی افزود:مشکلات راه و آب را می دانم اما معارضاتی زیادی هست اما من از مسئولین می خواهم دربحث آب و راه،کارهای مطالعاتی صورت گیرد.

,

 

,

فتاحی اصل باتقدیر از اداره امورعشایر گفت:اداره امورعشایردرهمه جا خدمات زیادی انجام داده اما باتوجه به بحران کم آبی نیاز به کمک بیشتر است.

,

 

,

فتاحی اصل در ادامه با بیان اینکه مردم به کمک دولت بیایندوکارهارا انجام دهند، گفت:مردم جهت درخواست ها و نیازمندیها سلسله مراتب اداری را رعایت کنند.

,

 

,

رئیس شورای اداری شهرستان چرام افزود:مدیران کل دراعتبارت استانی بودجه لازم برای پروژه ها را لحاظ کنند زیرا بودجه شهرستانی جوابگوی بعضی از پروژه ها نیست .

,

 

,

وی گفت:برای مخزن آب کارمطالعاتی انجام گرفته و معارضات حل شده است و تا دوماه اینده تکمیل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه