اخبار داغ

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر:

بیمه صیادان خواسته مدیر کل است/ کناره گیری خسروانی از پاسخ به وضعیت شهرداری

بیمه صیادان خواسته مدیر کل است/ کناره گیری خسروانی از پاسخ به وضعیت شهرداری
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بخشی از بیمه ملوانان رفع شده است و یک کار پژوهشی تخصصی این حوزه انجام شده است که در استان بوشهر مورد بررسی و راهکارها به سازمان ارائه خواهد شد و تلاش دارم در عمر اداری سازمان تامین اجتماعی بتوانم این طرح را به سرانجام برسانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ یونس خسروانی مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته تامین اجتماعی، گفت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی است و از هیچ اعتبار دولتی استفاده نمی کند و همه منابع مالی و انسانی از طریق شرکا است و همه حقوق سازمان حق الناس است و بیت المال نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

خسروانی اظهار کرد: بیمه ای، درمان و سرمایه گذاری از مهمترین بخش های سازمان تامی اجتماعی است که در استان بوشهر دو حوزه درمانی و بیمه ای مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است و ارتباط مستقیم با مردم دارد.

,

وی با بیان اینکه در تیرماه سال جاری 24میلیارد تومان بخشودگی جرائم انجام شده است، افزود: در استان بوشهر 15 شعبه بیمه ای وجود دارد که 330 هزار بیمه شده اصلی، 37 هزار مستمر بگیر، بازنشسته و از کار افتاده را پوشش می دهد.

,

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: در سال 96 سازمان تامین اجتماعی توانست 888 میلیارد تومان در حوزه بیمه ای و درمانی هزینه کند که 530 میلیارد تومان در بخش بیمه ای و مابقی در حوزه درمانی بوده است.

,

خسروانی عنوان کرد: افرادی که دارای مدرک دانشگاهی هستند با استفاده از طرح مشوقان کارفرما و با دارا بودن شرایط لازم می توانند در کارگاه های تولیدی و صنعتی مشغول به فعالیت شوند و پرداخت سهمیه بیمه توسط کارفرما حذف خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز در هفته تامین اجتماعی مجوز ایجاد سه کارگزاری در شهر بوشهر، شهرستان دشتستان که در هفته دولت افتتاح خواهد شد و یک کازگزاری نیز در شهر گناوه که روز 25 تیر افتتاح خواهد شد که هر شعبه 10 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

,

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: برای ارائه خدمات درمانی در شهر های و شهرستان ها باید همه مقامات همکاری داشته باشند تا ساطمان تامین اجتماعی بتواند بهترین خدمات درمانی و بیمه ای را برای شهروندان ارائه کند.

,

خسروانی با بیان اینکه بیمه صیادان یکی از خواسته های شخصی من بود، عنوان کرد: بخشی از بیمه ملوانان رفع شده است و یک کار پژوهشی تخصصی این حوزه انجام شده  است که در استان بوشهر مورد بررسی و راهکارها به سازمان ارائه خواهد شد و تلاش دارم در عمر اداری سازمان تامین اجتماعی بتوانم این طرح را به سرانجام برسانم.

,

وی تصریح کرد: در جزیره خارگ باید یک مرکز درمانی ایجاد شود، سالانه بین یک تا 4 میلیارد تومان هزینه جابجایی بیمار انجام می شود و چون یک فعالیت بین بخشی است هنوز نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

,

یونس خسروانی که گزینه انتخاب شده اعضاء شورای شهر برای شهرداری بندر بوشهر است در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری سپاس در خصوص تایید صلاحیت شهرداری با تبسم از زیر بار پاسخ کناره گیری کرد.

,

در ماه های گذشته خبری در خصوص ورود وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در رسانه های استان بوشهر منتشر شد، در پاسخ به این سوال گفت: هنوز زمان بسیار زیادی برای انتخابات باقی مانده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه