اخبار داغ

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته اردبیل/ حضور 8 کشور خارجی در همایش عاشیقلار

برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته اردبیل/ حضور 8 کشور خارجی در همایش عاشیقلار
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: درصدد هستیم تا هفته اردبیل را به برند جهانی تبدیل کنیم که امسال نیز شاهد حضور میهمانان خارجی در این استان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شفیع شفیعی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما،اظهار داشت: درصدد هستیم تا هفته اردبیل را به برند جهانی تبدیل کنیم که امسال نیز در همین راستا از میهمانان خارجی نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی از برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته اردبیل خبر داد و گفت: برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته اردبیل با محتوای جشنواره‎ای، ورویکرد فرهنگی و هنری است و تلاش داریم همه مردم را به شرکت در این برنامه ها سوق دهیم.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد:  همایش "عاشیقلار" با حضور 150 عاشیق از 8 کشور جهان در اردبیل برگزار می شود و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور میهمان ویژه در هفته اردبیل خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه افزایش نشاط  منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود ، به خبرنگار ما، گفت: سلامت اجتماعی، برقراری روابط صحیح افراد جامعه با محیط اجتماعی است.

, ما,

شفیعی برگزاری رویدادهای فرهنگی و جشنواره ها را مهیا کردن شرایط لازم برای حضور فرهنگ های مختلف و به تبع آن افزایش سلامت اجتماعی و میزان  تعاملات اجتماعی دانست و افزود: حرکت در این مسیر در کاهش آسیبهای اجتماعی نقش به سزایی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه