اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

بدهی ۴۵ میلیارد تومانی مشترکان بخش صنعتی استان زنجان به شرکت گاز/ ۹۰ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

بدهی ۴۵ میلیارد تومانی مشترکان بخش صنعتی استان زنجان به شرکت گاز/ ۹۰ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت گاز زنجان بیش از 45 میلیارد تومان از بخش صنعتی، بیش از 25 میلیارد تومان از بخش خانگی و 23 میلیارد تومان از بخش تجاری استان طلب دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی احمدلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان اظهار کرد: در حال حاضر گازرسانی به 113روستا با 12هزار و 939 خانوار در دست اجرا است که با اتمام عملیات گازرسانی به این روستاها، میزان برخورداری خانوارهای روستایی استان به 90 درصد می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اعلام اینکه 492 روستا با 82 هزار و 549 خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده اند؛ افزود: هم اکنون 77.6 درصد از کل خانوارهای روستایی استان زنجان بهره مند از گاز طبیعی هستند که اگر منابع مالی به خوبی تامین شود؛ گاز زنجان با داشتن نیروهای توانمند و متعهد؛ ظرفیت لازم برای تامین نیاز استان به گاز طبیعی در بخش های مختلف، مشترکین خانگی؛ صنعتی و عمومی را در اسرع وقت؛ دارد.

,

مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان همچنین با اشاره به وضعیت گازرسانی به روستاهای مصوب سفر سال 1393 ریاست جمهوری؛ از انجام مطالعه، طراحی و گازرسانی به 320 روستا با 39 هزار و 879 خانوار خبر داد و افزود: از این تعداد 265 روستا با 31 هزار و 212 خانوار بهره مند از گاز بوده و 55 روستای باقیمانده نیز با 8 هزار و 667 خانوار در دست اجرا است.

,

وی اعتبار برآوردی گازرسانی به روستاهای مصوب سفر ریاست جمهوری را 3 هزار میلیارد ریال در قالب اعتبارات بند«ق» تبصره 2 قانون بودجه سال 93 اعلام کرد.

,

احمدلو در ادامه گزارش خود از بهره‌مندی 100 درصدی جمعیت شهری استان زنجان از نعمت گاز طبیعی خبر‌داد.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین با اشاره به بهره‌مندی بیش از 95 درصد صنایع استان از گاز طبیعی؛ تصریح کرد: 11 شهرک صنعتی، 2 ناحیه و 3 محور صنعتی استان از گاز طبیعی برخوردار بوده و از 198 واحد صنعتی که سوخت مایع دریافت می‌کردند  تاکنون 85 واحد معادل60 درصد گازسوز شده و 46 واحد دیگر نیز در دست اجرا است.

,

وی افزود: با وجود فراهم بودن تمامی زیر ساخت های لازم و آمادگی کامل شرکت گاز استان در تامین گاز صنایع؛ 67 واحد صنعتی استان؛ اقدامی برای عقد قرارداد و تامین گاز خود نکرده و همچنان از سوخت مایع استفاده می‌کنند.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: با گازرسانی به همه 198 واحد صنعتی که از سوخت مایع استفاده می‌کردند؛ سالانه به طور میانگین نزدیک به 28 میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع؛ صرف جویی بعمل می‌آید.

,

وی در ادامه از اجرای 6 هزار و 186 کیلومتر شبکه گذاری در استان خبر‌داد و اعلام کرد: نصب بیش از 177 هزار علمک، بهره‌مندی 296 هزار و 323 مشترک خانگی، 21 هزار و 389 مشترک تجاری و یک هزار و 119 مشترک عمده و صنعتی؛ از دیگر خدمات ارائه شده به مشترکین محترم در استان زنجان است.

,

احمدلو همچنین از بهره برداری کامل از 40 جایگاه CNG در استان؛ خبر داد و با بیان اینکه همه این جایگاه ها علیرغم اینکه برخی بدهی هایی به شرکت گاز دارند، همچنان فعال هستند؛ تصریح کرد: با تامین روزانه نزدیک به 350 هزار مترمکعب سوخت گازcng هم استانی‌های عزیز؛ شرکت گاز استان زنجان درصدد جلب همکاری این جایگاه‌ها بدون نیاز به تعطیلی است.

,

وی در بخش دیگری از گزارش خود به بدهی بخش‌های مختلف مصرف کننده به شرکت گاز استان اشاره کرد و افزود: شرکت گاز زنجان بیش از 45 میلیارد تومان از بخش صنعتی، بیش از 25 میلیارد تومان از بخش خانگی و 23 میلیارد تومان از بخش تجاری استان طلب دارد که نیازمند همراهی بیشتر مشترکین در وصول این مطالبات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه