اخبار داغ

به بهانه روز دختر؛

دخترانی بدون پدر/ حسرت تبریک پدر بر دل این دختران

دخترانی بدون پدر/ حسرت تبریک پدر بر دل این دختران
امروز بیش از هر روز دیگر، دلتنگی دختران بدون پدر بیشتر و بیشتر است و آنها تنها قاب عکسی از پدر دارند که بدون تبریک پدر تنها نظاره گر آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امروز روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر است. امروز می توانست برای بسیاری از دختران ایران زمین خاص ترین روز زندگیشان باشد؛ اما آنها به دلایل مختلف پدرانشان را از دست داده اند و آنها پدری ندارند که مانند خیلی از پدرانی که این روز راتبریک می‌گویند به آنها تبریک بگویند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این روزها دیگر همه می دانند دخترها بابایی هستند و علاقه زیادی به او دارند و به آنها وابسته اند و اگر بابا کمی دیر به خانه برگردد، بهانه می‌گیرد و برای آمدنش لحظه شماری می‌کند.

,

امروز بیش از هر روز دیگر، دلتنگی دختران بدون پدر بیشتر و بیشتر است. خصوصاً آنهایی که سال پیش از دست بابایشان هدیه گرفتند و امسال بابایشان دیگر در بینشان نیستند. اما چقدر سخت می گذرد برای دخترانی که پدر ندارند و حسرت یک لحظه دیدنش را می خورند.

,

روز دختر برای این دست از دختران که پدرانشان در بین آنها نیستند،‌ متفاوت است. آنها تنها قاب عکسی از پدر دارند که بدون تبریک پدر تنها نظاره گر آن هستند.

,

دختران شهدای زیادی هستند که امروز می توانستند از پدران خود تبریک دریافت کنند اما پدرانشان، دختران سرزمین‌های اشغالی را مثل دختران خود دیدند و نمی‌توانستند اینجا راحت در کنار خانواده باشند و حرم های اهل بیت(ع) مورد هجوم دشمنان قرار گیرد و آنها راهی جبهه مقاومت شدند و خون خود را هدیه کردند تا دختران ایران زمین در امنیت و آسایش زندگی کنند.

,

به حرف ساده است دلداری دادن این دخترها و نمی توان ثانیه ای از ثانیه های دلتنگی آنها را تجربه کرد. اما باید به این دخترانی که بابایشان آسمان نشین شده است گفت که پدرانتان هر چند دیگر در بین شما نیستند اما لحظه لحظه زندگیتان را درک می کنند و مطمئنا برای این روز هدیه ای از نوع "آرامش" برایتان می آورند که تسکین قلبتان شود.

,

روزتان مبارک! منتظر هدیه ی پدران آسمانیان باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه