اخبار داغ

کارشناس مسائل بین الملل:

برخورد فیزیکی غربیها با زنان محجبه نشانه فقدان منطق برخورد با حجاب اسلامی است

برخورد فیزیکی غربیها با زنان محجبه نشانه فقدان منطق برخورد با حجاب اسلامی است
جعفر قنادباشی گفت: هرگاه کشورهای غربی و اروپایی برای پیشبرد مقاصد خود وارد عرصه فیزیکی می‌شود، نشان دهنده ضعف انهاست و منطق آنها به پایان رسیده است و برخورد فیزیکی غرب نشانه فقدان منطق برخورد با حجاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی درگفتگو با خبرنگار نافع، اظهار کرد: برخورد با زنان محجبه در کشورهای غربی برخلاف شعارهای است که می‌دهند، چرا که آنان در شعار هایشان می‌گویند که آزادی در پوشش، عقیده و بیان باشد و با رفتارها و برخوردهای غیر انسانی آنان می‌بینیم که اینگونه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

وی گفت: دلیل اینکه چرا زنان محجبه را در کشورهای اروپایی تحت فشار قرار میدهند، این است که اروپا کم کم با حجاب می شد و از نشانه آن می‌توان در  کتاب «نیروی خرد» که به نویسندگی اوریانا فالاچی، روزنامه نگار و نویسنده مشهور ایتالیایی خواند که درباره رشد اسلام در اروپا نوشته است.

, اوریانا فالاچی,

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: اتفاق جالبی که در اروپا افتاده بود، این بود که مادران در اروپا بی حجاب بودند اما دختران نسل جدید، با حجاب؛ لذا دولتها احساس کردند که نمی‌توانند با شعار مردم و تبلیغات جلوی امر حجابی را بگیرند و از برخورد فیزیکی استفاده کردند.

,

وی ادامه داد: اروپا مدعی ایست که با رسانه می‌تواند رفتار آدم‌ها را تغییر دهیم و لازم نیست شرایط فشار فیزیکی داشته باشیم اما اینها دیدند خیل طرفداران از حجاب پرشتاب و پرپتانسیل است که نمیشود با قانون جلوی آن ها را بست و  به تبلیغات و رسانه رو آوردند.

,

قنادباشی گفت: هرگاه کشورهای غربی و اروپایی برای پیشبرد مقاصد خود وارد عرصه فیزیکی می‌شود، نشان دهنده ضعف انهاست و منطق آنها به پایان رسیده است. برخورد فیزیکی غرب و فقدان منطق برخورد با حجاب اسلامی است.

,

وی تصریح کرد: آنها می‌‍خواهند قیام غلط شان را در مورد حجاب گسترش دهن، قبل از آن این کار را توسط رسانه های رسمی وابسته انجام میدادند که الان رسانه های رسمی اروپا از جمله صدای آمریکا و رادیو فردا اعتبارشان را از دست داده اند و پذیرشی در ملتها ندارند، نه تنها در کشور ما بلکه در بسیاری از کشورها.

,

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آنها به کسانی که احساس نزدیکتری با مردم دارند، متوسل شدند و نام رسمی وابسته به دولتها را ندارند یعنی آنها پشت صحنه هستند و فارسی زبان‌هایی را تربیت کردند چه در عربستان و چه در اسرائیل و آمریکا؛ فارسی زبانان به صورت فارسی پیام‌های را به خواست آنها تبلیغ می‌کنند.

, ,

وی گفت: اما یک شعار آنها این بود که حجاب اسلامی از اعراب جاهلیت است و اعراب دخترانشان می کشتند تا سفیدرو شوند.

,

قنادباشی با تأکید بر ترویج فرهنگ حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: حجاب برخواسته از روح مکتب درهمه مذاهب است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه