اخبار داغ

توسط نیروهای متخصص سوری صورت گرفت؛

کشف تجهیزات نظامی ساخت آمریکا در مناطق تحت اشغال داعش

کشف تجهیزات نظامی ساخت آمریکا در مناطق تحت اشغال داعش
نیروهای متخصص سوری موفق شدند در جریان جستجوی مناطق شرقی سوریه، مقادیر زیادی تجهیزات نظامی ساخت کشور آمریکا را کشف ضبط کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از آنکه رزمندگان سوری و جبهه مقاومت در یک ماه گذشته موفق شدند با عملیات گسترده خود در محور غربی استان دیرالزور و شرق استان حمص، مناطق وسیعی را تحت کنترل خود دربیاوردند، نیروهای متخصص سوری به‌ منظور امن کردن منطقه از وجود عناصر مخفی داعش، تله‌های انفجاری و ... وارد این بخش از خاک این کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

خبرگزاری «سانا» سوریه اعلام کرد: نیروهای متخصص سوری در جریان جستجوی مناطق آزادشده از تروریست‌های داعش توانستند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی ساخت کشور آمریکا را کشف و ضبط کنند.

,

بر اساس اعلام خبرنگار خبرگزاری سانا، نیروهای متخصص سوری تاکنون در جریان پاک‌سازی شهرک «الحسرات» واقع در حومه غربی شهر «البوکمال» توانسته‌اند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی ساخت امریکا ازجمله «خمپاره، دستگاه‌های ارتباطی و ...» را یک انبار سلاح مربوط به تروریست‌های داعش، کشف و ضبط کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، در این انبار سلاح مقادیر زیادی «توپ 120 میلی‌متری، نارنجک، موشک راکت انداز، موشک‌های ضدتانک، دستگاه‌های ارتباطی و ...» توسط متخصصان سوری کشف و ضبط‌ شده است.

,

نیروهای متخصص سوری همچنین در ادامه جستجوی منطقه موفق شدند مقادیر زیادی بمب و تله‌های انفجاری دست‌ساز گروه تروریستی داعش را در خانه‌ها و ... کشف و ضبط کنند.

,

عملیات نیروهای متخصص سوری در مناطق تازه آزادشده به‌ منظور ایجاد امنیت و فراهم کردن زمینه برای بازگشت ساکنان مناطق همچنان ادامه دارد.

,

نیروهای سوری و جبهه مقاومت در یک ماه گذشته توانستند در یک عملیات گسترده، تمام مناطق تحت اشغال داعش در «بادیه» سوریه به مساحت بیش از 5 هزار کیلومترمربع را در محور شرق این کشور آزاد کنند.

,

بخش‌های از مناطق شرقی رود فرات واقع در شرق استان دیرالزور، همچنان تحت اشغال گروه تروریستی داعش است.

,

سانا

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه