اخبار داغ

در گفتگو با جهادگر انقلابی مطرح شد؛

حرکت جهادی بازسازی دلهای فرسوده ورنگ آمیزی قلبهای زنگار گرفته است

حرکت جهادی بازسازی دلهای فرسوده ورنگ آمیزی قلبهای زنگار گرفته است
یپر جهادی شهرستان رودبارجنوب گفت: اردوههای جهادی در واقع بازسازی دلهای فرسوده ورنگ آمیزی قلبهای زنگار گرفته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،اردوی جهادی برای هر فردی تعریفی خاص دارد یکی آن را آمیزه‌ای ازمهر، ایمان، عشق و برای خدمت رسانی به همنوع درمناطق محروم می‌بیند و دیگری آن را آزمونی برای سنجش خود دیده که ببیند چقدر می‌تواند در برابر ناملایمات از نفس خود مایه بگذارد.

شروع تعطیلات تابستانی آغاز فصل جهاد برای جوانانی است که برای خدمت رسانی به محرومین لحظه شماری می کنند هرچند این جوانان مومن و انقلابی از هر فرصتی برای این کار دریغ نمی کنند اما تعطیلات تابستان برای اینان حال و هوایی دیگر دارد.

سلمان یادگاری فارغ التحصیل رشته  روانشناسی از پیام نور از دانشگاه رودبار یکی از این جوانان مشتاق و  جهادگر است که با وجودی اتمام تحصیل خود همچنان با گروهای جهادی دانشجویی به روستاهای محروم اعزام می شود.

سلمان یادگاری پیر جهادی رودبارجنوب در گفتگو با رودبار ما از لذت و شیرینی اردوهای جهادی می گوید:

او  که از سال 89 در گروهای مختلف و به دفعات به روستاهای محروم اعزام شده است  در این باره گفت: اولین باری با پیگیری از طریق بسیج دانشجویی دانشگاه  توانستم برای اولین بار در تابستان 89به یکی از روستاهای محروم اعزام شوم.

وی ادامه داد: اردوههای جهادی در واقع بازسازی دلهای فرسوده ورنگ آمیزی قلبهای زنگار گرفته است .


این جوان انقلابی که رفع مشکلات مردم محروم  را از دغدغه های خود می دانست گفت: گره گشایی از کار مردم و تشویق آنها برای تغییر سرنوشتشان در مناطق محروم شاید بزرگترین هدف شرکت در گروههای جهادی باشد.


پیر جهادی شهرستان رودبار جنوب مهمترین هدف خود از شرکت در اردوههای جهادی را تربیت نفس خود برای بنده صالح خدا بودن دانست و گفت: «خودم و تمام دوستانم بدون هیچ چشم داشتی  در این راه قدم برداشتیم و این تلاش تمام بچه های جهادی با تمام سختیهایی که در اردوهای جهادی (البته خیلی شیرین) وجود دارد مصداق بارز این  سخن آقا (آتش به اختیار)هست.

سلمان یادگاری اضافه کرد: اردوی جهادی خود سازی است؛ همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

جهادگر انقلابی ابراز داشت: تنها دل خوشی من در اردوههای جهادی این است که با کار و تلاش خود درعمران آبادی منطقه دل مردم را شاد کنم و خوشحالی وشادابی را به محرومان این دیار دهم.

برای این جهادگر بسیجی و تمامی دانشجویانی که اوقات فراغت خود را صرف کمک به محرومین کردند آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم مسئولین قدر این نیروهای انقلابی و فعال را بیش از بیش بدانند و به آنان در پیشبرد اهداف انقلابی شان که همانا خواست امام راحل و مقام معظم رهبری است کمک نمایند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه