اخبار داغ

نمایشگاه عفاف و حجاب در قرچک افتتاح شد

امام جمعه قرچک : حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است

امام جمعه قرچک : حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است
اسماعیلی گفت: حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی و اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ بعدازظهر امروز نمایشگاه عفاف و حجاب توسط ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد، شهرداری و برخی از ادارات شهرستان قرچک در در محل دائمی نمایشگاه  شهرستان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ بعدازظهر امروز نمایشگاه عفاف و حجاب توسط ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد، شهرداری و برخی از ادارات شهرستان قرچک در در محل دائمی نمایشگاه  شهرستان افتتاح شد., قرچک آنلاین,

در نمایشگاه عفاف و حجاب غرفه های فروش محصولات عفاف و حجاب، غرفه عکاسی، غرفه دوخت چادر و آموزش دوخت چادر و غیره ارائه شده است..
این نمایشگاه با اهداف ایجاد آگاهی لازم برای جوانان، برداشتن گامی برای پوشش اسلامی ایرانی، جذب جوانان و نوجوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی در هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت  به مدت یک هفته برگزار می شود.

,
,

حجت السلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک در این مراسم اظهار داشت: حجاب از ارزنده ترین نمودهای فرهنگی واجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است که پیشینه وسابقه آن به قبل از ورود اسلام می رسد اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی ومنتهای ارزش واعتبار خود رسید.

,

 

,

وی گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه امری بسیار مهم و ضروری است و در دین مبین اسلام از سوی ائمه اطهار(ع) بسیار سفارش و تأکید شده است و همه برای ترویج آن باید تلاش کنند.

,

اسماعیلی تأکید کرد: یکی از عوامل موفقیت در گسترش اجرای فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند  نگرش سیستمی و عملکرد همه‌جانبه است.
وی در پایان بیان کرد: در بحث حجاب و عفاف همه سازمان‌ها مسئول هستند و باید راهکارهای عملی برای مقابله نرم با بدحجابی اتخاذ کنند.

,
,

محسن خرمی شریف شهردار شهرقرچک در این نمایشگاه  گفت:هدف از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب نشان دادن اعتقاد وعقیده ما مسلمانان هست.

,

 

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تاکید کرد:حجاب مایه تشخص زن است ،مایه اسارت زن نیست و ما هم بر همین اصل ‌ و اعتقاد  و توصیه شهدای والا مقام باید عفاف وحجاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم

,

شریف در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری سپاه شهرستان قرچک و امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و بسیج بانوان به مدت یک هفته در نمایشگاه دایمی برای بازدیدعموم دایر می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه