اخبار داغ

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری عنوان کرد؛

۱۰ هزار نفر از حاشیه نشینان روستاهای بوکان فاقد خدمات اولیه زندگی

۱۰ هزار نفر از حاشیه نشینان روستاهای بوکان فاقد خدمات اولیه زندگی
جلسه کارگروه زیر بنائی ستاد بازآفرینی بوکان با حضور روسای ادارات مربوطه و با ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوکان بر حل مشکلات مناطق حاشیه ای شهر و روستا تاکید کرد و گفت: حل مشکل این مناطق جزو اولویت های فرمانداری و مورد تاکید فرماندار شهرستان بوکان بوده و در سال ۹۷ بخشی از اعتبارات شهرستان به این حوزه اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: اداره آبفای شهری طبق تعهد انجام شده باید نسبت به تامین آب شرب و بهداشتی مناطق سی متری مهندس رشیدی و نعل شکن تا پایان شهریور ماه اقدام نماید و در اسرع وقت شبکه آب و فاضلاب منطقه منطقه شهید نجاری را به اتمام برساند.

,

خسروپور در ادامه به مشکل شهرک دامداران و شهرک جوانان اشاره کرد و افزود: برق و آب این مناطق در کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین اعتبار شده و از ادارات مرتبط خواست که از ادارات کل نسبت به تعیین پیمانکار اقدام کند.

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان بوکان به مشکل مناطق حاشیه ای روستاهای بوکان اشاره کرد و گفت: نزدیک به ده هزار نفر در مناطق حاشیه ای روستاهای بوکان زندگی می کنند که فاقد خدمات مناسب آب و برق و گاز بوده و در دو سال اخیر جهت حل این مشکلات با بازنگری طرح هادی این روستاها جهت حل مشکلات قانونی ارائه خدمات در دستور کار بوده و خوشبختانه با پیگیری های جدی فرمانداری بازنگری ۴ روستا انجام گرفته و در مرحله ابلاغ قرار دارد و بازنگری ۵ روستای دیگر هم در سال ۹۷ تامین اعتبار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه