اخبار داغ

مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین:

غرفه سازمان انتقال خون در نمایشگاه ویژه بانوان دایر است

غرفه سازمان انتقال خون در نمایشگاه ویژه بانوان دایر است
مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین گفت: این سازمان با هدف اطلاع رسانی و جذب اهداکنندگان خون در اولین نمایشگاه ویژه بانوان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر شده، حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین برادران مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: این سازمان با هدف اطلاع رسانی و جذب اهداکنندگان خون در اولین نمایشگاه ویژه بانوان که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر شده، حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شاخص،,

وی افزود: با توجه به اینکه در ۳ ماهه ابتدای امسال ۸درصد کاهش مراجعه کننده نسبت به ۳ماهه سال گذشته داشتیم به دنبال اجرای طرح‌های جدید در جهت تشویق مردم برای اقدام به این عمل انسان دوستانه هستیم.

,

این مسئول گفت: هنوز تحقیقی در خصوص علت کاهش آمار اهداکنندگان خون انجام نداده‌ایم اما در برخوردها و فرخوان‌های تلفنی که یا مراجعان خود داشتیم، این افراد درگیری‌ها و دغدغه‌های اقتصادی را علت عدم حضور برای اهداء خون عنوان می‌کنند.

,

برادران تصریح کرد: از موقعیت نمایشگاه برای ثبت نام اهداکنندگان استفاده کردیه‌ایم و غرفه سازمان انتقال خون تا روز ۲۹ تیرماه در این نمایشگاه دایر خواهد بود.

,

وی بیان کرد: به علت محدودیت امکانات بهداشتی در نمایشگاه امکان خون گیری وجود ندارد اما علاوه بر ثبت نام از علاقه‌مندان نیز بحث اندازه‌گیری فشار خون از بانوان را هم خواهیم داشت.

,

مدیرکل انتقال خون استان قزوین افزود: فرم‌هایی تحت عنوان حامیان اهدای خون جهت ثبت نام از افردا تهیه شده که اگر خود فرد قادر به اهدای خون نباشد شخص جایگزین را می‌تواند معرفی کند.

,

برادران تشریح کرد: افرادی که در نمایشگاه ثبت نام می‌کنند بدون نوبت می‌توانند به سازمان مراجعه کرده و اهدا خون داشته باشند.

,

وی در پایان یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان به اهداء خون می‌توانند از طریق سایت سازمان انتقال خون استان ثبت نام اینترنتی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه