اخبار داغ

ماهینی: سوپرجام برای پرسپولیس تمام شد

ماهینی: سوپرجام برای پرسپولیس تمام شد
کاپیتان دوم سرخپوشان گفت: ترجیح ما این بود که بازی کنیم و کاپ سوپر جام را بگیریم، ولی حالا هم که رسماً اعلام شد، پرسپولیس قهرمان سوپرجام است و هواداران راضی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ماهینی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر بازی سوپرجام انجام می‌شد هم مشکلی نداشتیم و گرفتن جام به آن شکل را ترجیح می‌دادیم، ولی این موضوع دیگر تمام شده است. اعلام کردند پرسپولیس قهرمان سوپرجام است و ما دیگر تمرکز خودمان را از روی این موضوع برداشته‌ایم و به لیگ فکر می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات سختی داشتیم. ما یک اردوی سنگین و چهار بازی در کرواسی داشتیم. فکر می‌کنم ۴۵ جلسه تمرین سنگین انجام شد. بچه‌ها همه این مشقت‌ها را به عشق هواداران و البته انجام بازی‌های خوب تحمل کردند. طبعاً سوپرجام هم به ما انگیزه خاص خودش را داده بود. ما می‌خواستیم قهرمانی سوپرجام را به هواداران بدهیم و در چنین شرایطی وارد لیگ بشویم، ولی حالا هم که این اتفاقات افتاد، آن را به هواداران تبریک می‌گوییم.

,

کاپیتان دوم سرخپوشان درباره شرایط تیمش برای شروع لیگ، خاطرنشان کرد: نسبت به اردوی کرواسی فشار کمتر شده است، ولی هنوز ادامه دارد. به‌هرحال تمرینات مارکو معروف است. البته این فشار سخت تمرینات لازم بود. قهرمانی و موفقیت خیلی سخت به دست می‌آید. ما شرایط خاصی هم داریم و باید به جای نفراتی هم که حداقل در نیم‌فصل اول نداریم، تمرین و تلاش کنیم. لازم است که همه در آمادگی کامل باشند تا بتوانیم بهترین کارایی خودمان را ارائه کنیم. قطعاً پدیده‌هایی هم داریم که سر وقتش بتوانند به تیم کمک کنند.

,

ماهینی اضافه کرد: پرسپولیس همچون گذشته، یک تیم یکپارچه، هماهنگ و متحد خواهد بود. آنچه ما تضمین می‌کنیم که بیش از دیگران تلاش خواهیم کرد و آنچه منتظرش هستیم حمایت هواداران است که همیشه با تیم بوده و هستند و هر چه بگذرد ارزش و اهمیت آن برای ما بیشتر می‌شود. ترکیب اینها ان‌شاءالله با تدابیر کادر فنی موفقیت خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه