اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز:

اعمال ممنوعیت تردد و محدودیت های پایان هفته در محور کرج – چالوس/ رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری کنند

اعمال ممنوعیت تردد و محدودیت های پایان هفته در محور کرج – چالوس/ رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری کنند
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه سی‌ ام تیرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به ‌صورت یک‌ طرفه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس پلیس راه استان البرز صبح امروز پنج شنبه درباره تمهیدات ترافیکی پایان هفته با اشاره به اینکه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان اعم از محور پرتردد کرج - چالوس را دارند با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری کنند به خبرنگار تیتریک گفت: تردد تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس در زمان محدودیت ها ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سرهنگ رضا گودرزی افزود: تردد انواعخودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه بیست و نهم تیرماه از کرج به سمت مرزن ‌آباد ممنوع خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر بیست و هفتم تیرماه تا ساعت شش بامداد روز شنبه سی ‌ام تیرماه از محور کرج - چالوس و ممنوع است.

,

رئیس پلیس ‌راه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه سی‌ ام تیرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به ‌صورت یک‌ طرفه خواهد بود تصریح کرد: تردد موتورسیکلت‌ های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه