اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلوار خبر داد؛

اعطای ۱۴۰ وام خودکفایی به مددجویان بخش دلوار

اعطای ۱۴۰ وام خودکفایی به مددجویان بخش دلوار
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلوار گفت: کمک به مددجویان یکی از کارهای خداپسندانه و ارزشمند در جامعه اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالوحید کریمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش دلوار شب گذشته در جمع مددجویان این شهر اظهار داشت: رویکرد اصلی کمیته امداد ایجاد فرصت‌های شغلی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش است، علاوه بر آن در بحث بازاریابی و فروش محصولات که مددجویان در قالب طرح خود اشتغالی انجام می‌دهند فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان این‌که وام‌های اشتغال از محل منابع بانکی در 4 زمینه توان‌افزایی، خودکفایی، کارآفرینی و وام مجدد به مددجویان حائز شرایط پرداخت می‌شود، افزود: سهم عمده این وام‌ها متعلق به سرفصل خودکفایی و با سقف 20 میلیون تومان است.

,

کریمی در ادامه گفت: منابع تسهیلات خود اشتغالی افراد تحت پوشش از بانک‌های عامل در قالب تسهیلات تبصره‌ای قانون بودجه تأمین می‌شود، برای هر خانواده تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زا در نظر گرفته شده است.

,

وی ابرازکرد: باتوجه به اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته از رویکردهای اصلی این نهاد به حساب می آید در نتیجه سعی شده اقدامات بزرگی در این زمینه انجام شود و در این جهت مددجویانی که توانایی اشتغال زایی را دارند پس از استعداد سنجی و دریافت آموزش و تسهیلات لازم به منظور رسیدن به خودکفایی و ایجاد درآمد اقدام می کنند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلوار تصریح کرد: کمک به مددجویان یکی از کارهای خداپسندانه و ارزشمند در جامعه اسلامی است و همه کارکنان کمیته امداد در هر مسئولیت و جایگاهی که هستند برای بهبود کیفیت خدمات دهی به محرومان تلاش کنند.

,

وی با اشاره به اینکه باید رضایت خداوند را در اعمال و کارهای خود در نظر بگیریم، ابراز امیدواری کرد: به همت مدیران و امدادگران پرتلاش روند خدمات رسانی و رفع محرومیت از خانوارهای بی بضاعت و کم توان ایجاد شود و بتوانیم با رضایتمندی مددجویان، رضایت خداوند را به دست آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه