اخبار داغ

اصرار چینی ها بر افزایش توان هسته ای برای مقابله با تجاوز آمریکا

اصرار چینی ها بر افزایش توان هسته ای برای مقابله با تجاوز آمریکا
رسانه های دولتی اعلام کردند که چین برای جلوگیری از تجاوز آمریکا باید توسعه هسته ای را تسریع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  رسانه های دولتی اعلام کردند که چین برای جلوگیری از تجاوز آمریکا باید توسعه هسته ای را تسریع کند.رسانه چین با اشاره به رفتار تهاجمی آمریکا در دریای جنوبی چین و تایوان اعلام کرد که چین برای دفع ترس مهاجمان باید در مورد اندازه مناسب ذخیره تسلیحات هسته ای خود تجدیدنظر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک", "تیتریک",
 
,
در مقاله ی وابسته به حزب کمونیست چین آمده است که یکی از درس هایی که چین باید از نشست دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین یاد بگیرد این است که واشنگتن در وهله اول به قدرت نظامی و به ویژه وسعت ذخایر سلاح های هسته ای احترام قائل است.
,
 
,
همچنین در این مقاله بیان شده است که زرادخانه هسته ای روسیه پشت سرِ احترام رهبر آمریکا برای این کشور است و احتمالا تنها دلیلی است که ناتو را از دخالت در منازعات اوکراین و سوریه با روسیه بازمی‌دارد.
,
 
,
این مقاله هشدار داد: "تنها با نگاهی بر نگرش تهاجمی آمریکا در دریای چین و مسئله تایوان، متوجه می شویم که قدرت هسته ای چین از میزان کافی برخوردار نیست. بخشی از شدت عمل و گستاخی استراتژیک آمریکا ممکن است به خاطر همین برتری های هسته ای مطلق باشد."
,
 
,
مقاله افزود: "ممکن است روزی واشنگتن این شدت عمل را به تحریک نظامی تبدیل کند که چین نیز شامل آن می شود."
,
 
,
به نقل از RT،این مقاله بر این موضوع تأکید کرد که تقویت توسعه سلاح های هسته ای برای نشان دادن عزم و دفاع از منافع ملی باید در اولویت اصلی کشور قرار گیرد.
, RT,
 
,
پکن به آرامی شمار کلاهک ها را افزایش می دهد و در حال حاضر، در حال توسعه ی موشک بالستیک دوربرد Dongfeng-41 که احتمالا هر هدف بالقوه در سراسر جهان را مورد حمله قرار می دهد، است. اما زمان ورود سلاح های جدید به سرویس، مشخص نیست.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه