اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان‌‌شرقی :

میزان مصرف روزانه بنزین در استان یک میلیون لیتر افزایش یافته است/به جایگاه‌داران بدحساب سوخت نداده‌ایم

میزان مصرف روزانه بنزین در استان یک میلیون لیتر افزایش یافته است/به جایگاه‌داران بدحساب سوخت نداده‌ایم
روح‌اللهی گفت: میزان مصرف روزانه بنزین در آذربایجان‌شرقی از 3 میلیون لیتر به 4 میلیون افزایش یافته و با این وجود ما این مقدار را از طرق مختلف تامین می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، ابوالفضل روح‌اللهی با اشاره به خبر منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی آناج با عنوان «در جایگاه‌های سوخت آذربایجان‌شرقی بنزین پیدا نمی‌شود»، ابراز داشت: علی‌رغم تمامی مشکلات موجود شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی با چنگ و دندان سوخت مورد نیاز استان را تامین می‌نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطرنشان ساخت: میزان مصرف روزانه بنزین در آذربایجان‌شرقی روزانه 3 میلیون لیتر بود اما اکنون به علت قطعی برق جایگاه‌های سی‌ان‌جی و عدم سوخت‌رسانی آنان به مدت 2 الی 6 ساعت و آغاز سفرهای تابستانی، میزان مصرف بنزین به 3 میلیون و هشتصد هزار لیتر در روز رسیده است و در برخی روزها تا 4 میلیون لیتر نیز بالا می‌رود.

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان‌‌شرقی در پاسخ به این سوال که علت تعطیلی و یا عدم ارائه بنزین در برخی جایگاه‌های سوخت من‌جمله مسیر تبریز به بستان آباد چیست، تصریح کرد: شرکت هنگام توزیع بنزین بین جایگاه‌ها از آنان پولی دریافت نمی‌کند تا بعد از فروش اقدام به پرداخت هزینه‌ خرید نمایند اما برخی جایگاه‌داران از پرداخت پول امتناع می‌کنند.

,

وی متذکر شد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به مشتریان بدحساب بنزین نمی‌دهد تا اقدام به بازگردان دیون خود به بیت‌المال کنند، برخی جایگاه‌داران نیز با شرکای خود اختلاف پیدا کرده‌اند و به علت مشکلات شخصی کارشان به تعطیلی کشیده است.

,

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آذربایجان‌شرقی هیچ‌گونه مشکلی در ارتباط با تامین سوخت ندارد، توضیح داد: با وجود تمامی مشکلات فوق‌الذکر و محدودیت‌هایی که داریم، اجازه بروز بحران نداده‌ایم و اکنون شرایط تامین شرخت در آذربایجان‌شرقی به مراتب بهتر از سایر استان‌هاست و  از طرق مختلف بنزین مورد نیاز را به دست مردم می‌رسانیم.

,

وی در پایان صحبت‌های خود یادآور شد: در آذربایجان‌شرقی 160 جایگاه بنزین و 161 جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد و روزانه بالغ بر یک میلیون و 780 هزار لیتر گاز سی‌ان‌جی مصرف می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه