اخبار داغ

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه خوشنویسی شمیم رضوان در خلیل آباد

برپایی نمایشگاه خوشنویسی شمیم رضوان در خلیل آباد
همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه خوشنویسی شمیم رضوان در خلیل آباد با حضور مسئولان و هنرمندان شهرستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علی توکلی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه خجسته کرامت، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن خوشنویسان ایران، شعبه خلیل آباد و اداره میراث فرهنگی شهرستان، نمایشگاه آثار خوشنویسی با عنوان شمیم رضوی، در محل نگارخانه اداره میراث فرهنگی شهرستان خلیل آباد جهت هنرمندان و عموم علاقه‌مندان برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه 25 اثر از آثار خوشنویسی استاد محمود بهزاد، مسئول انجمن خوشنویسان ایران شعبه خلیل آباد و جمعی از هنرجویان به نمایش درآمد، خاطرنشان کرد: این آثار در رشته های شکسته، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ با مفاهیم عرفانی، کتابت، چلیپا، آیات و احادیث، مدح امام رضا (ع) و... در نقش های زیبا ارائه و در معرض دید عموم قرار گرفت.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد با بیان اینکه این نمایشگاه همه روزه صبح و عصر آماده بازدید علاقه‌مندان است، تصریح کرد: موضوع قالب آثار، در خصوص حضرت امام رضا (ع) بوده و جلوه های سیره رضوی و فرهنگ آن امام رئوف کاملاً محسوس است و در کنار این آثار، سایر تابلو ها نیز با مضامین آزاد نگاشته شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه