اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

لزوم تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه/ از نفوذ صاحبان قدرت و ثروت جلوگیری کنید

لزوم تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه/ از نفوذ صاحبان قدرت و ثروت جلوگیری کنید
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: طرحی با نام مالیات بر عایدی سرمایه جهت جلوگیری از اقدامات دلال‌ها در بازار سکه و ارز وجود دارد که تاکنون ۲ دفعه توسط صاحبان نفوذ، قدرت و ثروت، از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال مدبرعزیزی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: در شرایط نابسامان اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان نیز بر مشکلات اقتصادی می‌افزایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: افرادی در داخل کشور وجود دارند که بازار ارز و سکه را قبضه می‌کنند و باعث ایجاد مشکلات و افزایش قیمت‌ها می‌شوند.
,
 
,
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم جلوی این دلال‌ها را بگیرند که در این خصوص، طرحی با نام مالیات بر عایدی سرمایه وجود دارد که تاکنون 2 دفعه توسط صاحبان نفوذ، قدرت و ثروت، از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شده است.
,
 
,
مدبرعزیزی گفت: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز از مخالفان این طرح است.
,
 
,
وی افزود: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از عوامل خروج این طرح از دستور کار مجلس شورای اسلامی است.
,
 
,
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: مالیات بر عایدی سرمایه باعث می‌شود افراد براساس نیازشان کالا مانند ارز و سکه خریداری کنند و اضافه بر آن، خریداری نکنند چراکه بر خریدهای اضافه، مالیات تعلق می‌گیرد و این‌گونه جلوی دلال‌ها و افزایش قیمت‌ها گرفته می‌شود.
,
 
,
مدبرعزیزی افزود: در برخی کشورها، این مالیات به عنوان دانش پولی استفاده می‌شود تا بتوانند دلال‌ها را کنترل و بازار را تنظیم کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: برای سومین دفعه، امضاهای این طرح درحال جمع‌آوری است که در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آن‌ها خواستیم تا علاوه بر تبیین ضرورت این طرح برای سایر نمایندگان، به فکر معیشت مردم و صلاح کشور باشند و در همین راستا اقدامات لازم و انقلابی را انجام دهند.
,
 
,
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: در نامه‌ای دیگر به ائمه جمعه خواستیم که این موضوع را برای مردم تشریح و تبیین کنند.
,
 
,
مدیرعزیزی اظهار کرد: امیدواریم این طرح در مجلس شورای اسلامی رأی بیاورد و بار دیگر صاحبان نفوذ، قدرت و ثروت، از تصویب آن جلوگیری نکنند.
,
 
,
مالیات بر عایدی سرمایه
, مالیات بر عایدی سرمایه,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه