اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

نتیجه چشم به دست بیگانه‌داشتن را در برجام تجربه کردیم/ مردم اقدامی که موجب سوءاستفاده ضدانقلاب شود انجام نمی‌دهند

نتیجه چشم به دست بیگانه‌داشتن را در برجام تجربه کردیم/ مردم اقدامی که موجب سوءاستفاده ضدانقلاب شود انجام نمی‌دهند
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: نتیجه چشم به دست بیگانه داشتن را در برجام تجربه و مشاهده کردیم که نه‌تنها شرایط را بهتر نمی‌کند بلکه دشمنان، مشکلات بیشتری بر دوش ملت می‌اندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانیال مدبرعزیزی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: مشکلات معیشتی زیادی وجود دارد هرچند نسبت به گذشته و زمان جنگ تحمیلی، میزان مشکلات بسیار کمتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانیال مدبرعزیزی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، گفت: مشکلات معیشتی زیادی وجود دارد هرچند نسبت به گذشته و زمان جنگ تحمیلی، میزان مشکلات بسیار کمتر است.,

 

,

وی افزود: در زمان دفاع مقدس، علاوه بر گرانی و نبود مواد و وسایل مورد نیاز زندگی، جنگ نیز برقرار بود اما با اراده و پشتکار مردم، آن مرحله نیز گذشت.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: هم‌اکنون نیز مطمئنا عده‌ای به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

,

 

,

مدبرعزیزی افزود: مردم نباید با دیدن عده‌ای از مسئولان کم‌کار و تنبل، احساس ناامیدی کنند چراکه آینده روشن است و از پس این مشکلات برخواهیم آمد همان‌طور که در گذشته از پس مشکلات برآمدیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: نکته مهم این است که مردم باید چشم امیدشان به خداوند و بعد از خداوند به مسئولان باشد و خدای نکرده نباید چشم به دست بیگانه علی‌الخصوص دشمنان قدیمی و قسم خورده ملت داشته باشند.

,

 

,

نتیجه چشم به دست بیگانه‌داشتن را در برجام تجربه کردیم

, نتیجه چشم به دست بیگانه‌داشتن را در برجام تجربه کردیم, نتیجه چشم به دست بیگانه‌داشتن را در برجام تجربه کردیم,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: نتیجه چشم به دست بیگانه داشتن را در برجام تجربه و مشاهده کردیم که نه‌تنها شرایط را بهتر نمی‌کند بلکه دشمنان، مشکلات بیشتری بر دوش ملت می‌اندازند.

,

 

,

مدبرعزیزی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند مردم پای انقلاب اسلامی هستند و بارها و بارها آزمون خود را پس داده‌اند.

,

 

,

مسئولان خود را به بی‌خیالی نزنند

, مسئولان خود را به بی‌خیالی نزنند, مسئولان خود را به بی‌خیالی نزنند,

وی افزود: مسئولان از حسن‌نیّت مردم نباید سوءاستفاده کنند و خود را به بی‌خیالی بزنند بلکه باید به صورت شبانه‌روزی تمام تلاششان را برای حل مشکلات بکار گیرند.

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: همین که مردم ببینند مسئولان، بی‌توجه نیستند و برای حل مشکلات تلاش می‌کنند، مهم است.

,

 

,

مدبرعزیزی افزود: هنگامی که مردم احساس کنند مسئولان به فکر مردم نیستند، ناراحت می‌شوند چراکه به امید کارآمدی به آن‌ها رأی دادند.

,

 

,

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که مردم شهیدپرور، بابصیرت و آگاه کاملا از توطئه‌های دشمنان آگاه هستند و کاری نمی‌کنند که خدای ناکرده ضدانقلاب از آن سوءاستفاده کند.

, باید توجه داشت که مردم شهیدپرور، بابصیرت و آگاه کاملا از توطئه‌های دشمنان آگاه هستند و کاری نمی‌کنند که خدای ناکرده ضدانقلاب از آن سوءاستفاده کند.,

 

,

مسئولان تمام تلاششان را برای حل مشکلات انجام دهند

, مسئولان تمام تلاششان را برای حل مشکلات انجام دهند, مسئولان تمام تلاششان را برای حل مشکلات انجام دهند,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: امیدواریم مسئولان این موضوع را درک کنند که مردم چقدر به کشور، نظم و امنیت خود اهمیت می‌دهند و بدانند که باید تمام تلاششان را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند و این را هم بدانند که اگر کوچک‌ترین کمکی از ملت و علی‌الخصوص جوانان بر بیاید، آن را دریغ نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه