اخبار داغ

در دیدار رتبه ۷ کنکور علوم تجربی با آیت‌الله عبادی مطرح شد؛

مؤفقیت‌ها به برکت امنیت است/ نذر کردم در صورت مؤفقیت فرزندم به مزار شهید حججی بروم

مؤفقیت‌ها به برکت امنیت است/ نذر کردم در صورت مؤفقیت فرزندم به مزار شهید حججی بروم
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسلما هر مؤفقیتی که در کشور ایران به دست می‌آید به دلیل امنیتی است که به برکت شهدای زنده‌ای که جان بر کف خدمت کرده و مرزهای مرئی و نامرئی کشورمان را کنترل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیرحسین زارع دانش‌آموز بیرجندی که در کنکور سراسری سال 1397 در رشته علوم تجربی مؤفق به کسب رتبه 7 کشور شد، صبح امروز با آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

آیت‌الله عبادی در این دیدار گفت: استعدادهای بشری مانند معدن طلا است که باید استخراج شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: عوامل مختلفی در به ثمر رسیدن استعدادهای بشری مؤثر است که در درجه اول، عزم و اراده شخص قرار دارد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این دنیای پر غوغا که انواع سرگرمی‌های کاذب وجود دارد و تمام وقت انسان‌ها را می‌گیرد و عمر اشخاص را تباه می‌کند، اراده‌ای قوی لازم است که شخص بتواند کارهایش را زمان‌بندی کند و به همه اهدافش برسد.

,

 

,

آیت‌الله عبادی افزود: برای مؤفقیت شخص علاوه بر عزم و اراده، محیط خانه باید به‌گونه‌ای باشد که فرصت کافی را به فرد بدهد و خانواده باید مشوق او باشند.

,

 

,

وی اظهار کرد: مسلما هر مؤفقیتی که در کشور ایران به دست می‌آید به دلیل امنیتی است که به برکت شهدای زنده‌ای که جان بر کف خدمت کرده و مرزهای مرئی و نامرئی کشورمان را کنترل می‌کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر فردی در صفی باشد، مانعی جلویش قرار می‌گیرد که طبق روایات پس از ظهور امام زمان(عج)، دست رحمت الهی بر سر مردم گذاشته می‌شود که باعث رشد عقل‌های مردم و برطرف‌شدن این موانع می‌شود و در نتیجه همه می‌توانند مؤفقیت کسب کنند.

,

 

,

پدر امیرحسین زارع نیز در ابتدای این دیدار گفت: خدا را شاکرم که پسرم توانست به این مؤفقیت دست یابد و از آیت‌الله عبادی و مسئولان بسیار متشکرم که پسرم را مورد لطف قرار دادند.

,

 

,

عباسی پدربزرگ امیرحسین زارع نیز در این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکرم از این جهت که امیرحسین توانست این رتبه را کسب کند و نیز از این جهت که نوه‌ای خوب، مذهبی و مقید به مسائل دینی دارم.

,

 

,

وی افزود: مطمئنا این‌که افراد می‌توانند در کشورمان درس بخوانند و مؤفقیتی کسب کنند، در سایه امنیتی است که به برکت خون شهدا در کشور وجود دارد.

,

 

,

عباسی بیان کرد: امیدوارم امیرحسین بتواند در پناه خداوند و زیرسایه ولایت فقیه و به لطف شما، گام‌های درستی در زندگیش بردارد.

,

 

,

امیرحسین زارع نیز در این دیدار گفت: خدارا شکر بعد از این همه تلاش توانستم نتیجه زحماتم را ببینم.

,

 

,

وی افزود: در درجه اول، تلاش، کوشش و برنامه‌ریزی، در مؤفقیت من تأثیرگذار بود اما اگر لطف خداوند، حمایت خانواده  و زحمت‌های دبیران نبود، مطمئنا نمی‌توانستم به این مؤفقیت دست یابم.

,

 

,

خانم عباسی مادر امیرحسین زارع نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه آیت‌الله عبادی گفت: این رتبه‌ی پسرم را مدیون خون شهدا می‌دانم.

,

 

,

وی با بیان این‌که رتبه پسرم را تقدیم به خانواده شهدا می‌کنم افزود: قبل از کنکور نذر کردم که اگر پسرم اعتماد به نفس کافی را در جلسه کنکور داشته باشد و بتواند نتیجه زحماتش را ببیند و رتبه خوبی کسب کند، به مزار شهید حججی رفته و خانواده این شهید را ملاقات کنم.

,

 

,

مادر امیرحسین زارع اظهار کرد: مردم بیرجند فرزندم را بسیار مورد توجه قرار می‌دهند و مانند فرزندخودشان از مؤفقیتش اظهار خوشحالی می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه