اخبار داغ

مدیر شرکت نفت تربت حیدریه:

افزایش ۷ درصدی مصرف CNG در تربت حیدریه/هیچ مشکلی در حوزه سوخت رسانی نداریم

افزایش ۷ درصدی مصرف CNG در تربت حیدریه/هیچ مشکلی در حوزه سوخت رسانی نداریم
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با صرف ۳۲ میلیون متر مکعب در منطقه تربت حیدریه، مصرف گاز CNG در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ جواد بلندی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از رشد ۱۱ درصدی انواع فراورده های نفتی در منطقه تربت حیدریه خبر داد و افزود: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۲۱۶ میلیون لیتر فراورده های نفتی در این منطقه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۱ درصدی را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی افزود: بر اساس این آمار و با صرف ۳۲ میلیون متر مکعب در منطقه تربت حیدریه، مصرف گاز CNG در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.

,

 

,

بلندی خاطر نشان کرد: معادل مصرف CNG در این منطقه که چیزی حدود ۳۶ میلیون لیتر را شامل می شود در استفاده از بنرین صرفه جویی شده است.

,

 

,

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه تربت حیدریه اضافه کرد: در این بازه زمانی مصرف بنزین با چهار درصد افزایش به ۸۵ میلیون لیتر، نفت و گاز با ۱۹ درصد افزایش به ۱۲۶ میلیون لیتر و گاز مایع با ۱۱ درصد رشد به بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ تن رسید.

,

 

,

بلندی گفت: در این بازه زمانی مصرف نفت سفید با ۲۹ درصد کاهش به چهار میلیون و چهارصد هزار و نفت کوره با ۳ درصد کاعش به ۹۲۵ هزار لیتر رسیده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه مشکلی برای سوخت رسانی نداریم، افزود: با پشتوانه مردمی و توانمندی های موجود و استفاده از ظرفیت ها دغدغه ای برای تامین سوخت مورد نیاز در این منطقه و بلکه کشور وجود ندارد.

,

 

,

بلندی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می باشد که دارای 4 ناحیه مشتمل بر 9 شهرستان(تربت حیدریه ,مه ولات ,رشتخوار , کاشمر ,خلیل آباد ,گناباد , بجستان وخواف ) با ظرفیت ذخیره سازی حدود 235میلیون لیتر که عمده فرآورده های نفتــــی مورد نیاز را از طریق خط لوله8 اینچ منشعب از خط20 اینچ شاهرود، امام تقی تامین می نماید

,

 

,

مدیر شرکت نفت تربت حیدریه اظهار کرد: این منطقه سوخت رسانی جنوب خراسان رضوی و تامین قسمتی از نیاز مصرفی سوخت استان خراسان جنوبی را عهده دار است.

,

 

,

وی بیان داشت: عملیات سالیانه منطقه حدود یک میلیارد و سیصد میلیون لیتر انواع سوختهای مایع ( بنزین موتور ، نفت گاز ،نفت سفید و نفتکوره)و بالغ بر 70میلیون متر مکعب گاز CNGدر سطح منطقه می باشد.

,

 

,

منطقه تربت حیدریه دارای 59 باب جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار ، 9 فروشندگی داخل اتاقک، 200 فروشندگی و تعاونی روستایی و همچنین 31 باب جایگاه فعال عرضه CNG میباشد

,

 

,

ناوگان حمل و نقل منطقه دارای 174 نفتکش شامل 110 دستگاه تریلر و 54 دستگاه 10چرخ و 10دستگاه 6چرخ می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه