اخبار داغ

شهردار عالیشهر:

خبر فاکتور سازی شهرداری عالیشهر تکذیب شد/ اجرای پروژه بزرگترین فواره آبی استان با اعتبار 200 میلیون تومان

خبر فاکتور سازی شهرداری عالیشهر تکذیب شد/ اجرای پروژه بزرگترین فواره آبی استان با اعتبار 200 میلیون تومان
شهردار عالیشهر در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس در خصوص فاکتور سازی شهرداری، گفت: این خبر در روزهای گذشته منتشر شد که به شدت تکذیب می کنم و نهادهای نظارتی می توانند از شهرداری جهت شفاف سازی بازرسی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مهدی قائدی شهردار عالیشهر در جمع خبرنگاران گفت: هیچ وقت منکر اشتباهات در حوزه عملکردی نیستم و قطعا مدیران دچار اشتباه خواهند شد و کاملا انتقادات را می پذیرم و همه ایراداتی که در سطح شهر عالیشهر وجود دارد شناسایی و تا زمانی که حضور دارم سعی می کنم رفع خواهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شهردار عالیشهر اظهار کرد: به دلیل اینکه بومی این منطقه هستم علاقه مند به فعالیت در حوزه کاری هستم و قطعا شهروندان می توانند برای فعالیت های شهرداری الویت بندی کنند.

,

وی ادامه داد: به دلیل مشغله های شهرداری کمترین حضور در فضای مجازی دارم اما روابط عمومی وظیفه دارد پاسخ گو همه سوالات مردم بخصوص خبرنگاران باشد.

,

, ,

قائدی با بیان اینکه شهرداری عالیشهر همه نیروهای جوان با میانگین 30 سال هستند، افزود: شهردار سابق به عنوان اولین شهردار عالیشهر با فعالیت هایی که داشته است و عملکرد یکساله مدیریت شهری جدید توانستیم درجه شهرداری را از یک به شش برسانیم که حاصل زحمات همه همکاران در شهرداری است.

,

شهرداری عالیشهر در پاسخ به سوال مامور به خدمت نیروهای شهرداری به نهادهای دیگر، عنوان کرد: در حال حاضر شهرداری با 15 نیرو پیمانی در حال ارائه خدمات است و افرادی می توانند مامور به خدمت شوند که کد وزارت کشور داشته باشند، 7 نیرو مامور به خدمت داریم که با پیگیری های انجام شده تا پایان سال بازگشت به شهرداری خواهند خورد.

,

ساخت بزرگترین فواره آبی در عالیشهر

, ساخت بزرگترین فواره آبی در عالیشهر,

قائدی در پاسخ به سوال خبرنگار سپاسدر خصوص پروژه میدان رودی شهر عالیشهر، گفت: بلندترین فواره آبی استان با ارتفاع 25 متر و چهار فواره 10 متری با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان اجرایی خواهد شد.

, سپاس,

وی افزود: نخل های میدان ورودی شهر به دلیل اینکه قابل جابجایی هستند به مکان دیگر انتقال داده شده است و سعی داریم به درختان دیگر صدمه وارد نشود.

,

شهرداری عالیشهر خاطرنشان کرد: طرح میدان امام خمینی(ره) عالیشهر نیز آماده شده است که اگر توسط دفتر فنی استانداری بوشهر تایید شود اجرا خواهد شد؛ این طرح عرض میدان از 80 متر به 50 متر کاهش خواهد داشت.

,

, ,

قائدی ابراز کرد: اعتبار شهرداری عالیشهر سالانه حدود 13 میلیارد تومان و تملک دارایی حدود 3 میلیارد تومان است.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس در خصوص فاکتور سازی شهرداری، تاکید کرد: این خبر در روزهای گذشته منتشر شد که به شدت تکذیب می کنم و نهادهای نظارتی می توانند از شهرداری جهت شفاف سازی بازرسی کنند.

, سپاس,

 

,

برنامه ای برای انتخابات ندارم

, برنامه ای برای انتخابات ندارم,

شهردار عالیشهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص حضور در انتخابات، تصریح کرد: فعلا هیچ برنامه ای برای حضور در انتخابات ندارم و تا کنون حتی فکر حضور در انتخابات نکردم و تا بزرگانی در تنگستان هستند ورود نخواهم کرد.

, خبرنگاران,

قائدی با اشاره به اینکه برای هفته دولت هیچ پروژه ای برای افتتاح نداریم، اذعان کرد: ساخت پیاده رو سازی به عهده شرکت عمران است که باید همه زیرساخت ها را تکمیل و به شهرداری تحویل دهد.  

,

وی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در خصوص روشنایی فاز 4، بیان کرد: روشنایی معابر شهری به عهده اداره برق است اما روشنایی پارک ها به عهده شهرداری است اما شهروندان می توانند برای رفع خاموشی های معابر به سامانه 124 اداره برق تماس بگیرند.

, شهروندان,

, ,

شهرداری عالیشهر افزود: موضوع فاضلاب شهری یک مشکل است که لایروبی وظیفه شهرداری اما ترمیم به عهده آب و فاضلاب است و در حال پیگیری برای رفع آن هستیم که با تامین اعتبار پروژه اجرایی خواهد شد.

,

قائدی تاکید کرد: اجرای برنامه نشاط اجتماعی، برگزاری روز معلم و کارگر، برگزاری روز اقوام، راه اندازی ایستگاه اتوبوس، اجرای پروژه معماری، افتتاح بزرگترین بازار هفتگی در استان، برگزاری مسابقات جام رمضان، ساخت سکو ورزشی، زیر سازی آسفالت به متراژ 9 هزار متر مربع، خرید لوازم بازی پارک، اجرا عملیات خیابان رجایی به نیایش، نصب دوربین حفاظتی، تقدیر از قهرمانان و برگزاری مناقصه بخشی از فعالیت های شهرداری عالیشهر در یکسال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه