اخبار داغ

کارگاه آموزشی کنترل در سازمان‌های بهداشتی و درمانی در بهارستان برگزار شد

کارگاه آموزشی کنترل در سازمان‌های بهداشتی و درمانی در بهارستان برگزار شد
کارگاه آموزشی کنترل در سازمان‌های بهداشتی و درمانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، کارگاه آموزشی کنترل در سازمان‌های بهداشتی و درمانی با حضور مصدق‌راد عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، دمیریان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در بهارستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است که این کارگاه، صبح امروز به جهت آموزش، توجیه و ارتقاء توانمندی کارکنان شبکه بهداشت و درمان و کلیه کارشناسان و کارشناس مسئولین ستادی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان برگزار شد.

,

دمیریان در این جلسه آموزشی باتاکید بر هدف برگزاری چنین کارگاه‌هایی در سطح شهرستان، تصریح کرد: هدف اجرای این کارگاه آموزشی ارتقای مستمر کیفیت خدمات سلامت و تعالی عملکرد خدمات بهداشتی، افزایش بهره‌وری و همچنین استفاده بهینه از امکانات بهداشتی و درمانی در شبکه بهداشت و درمان بهارستان می باشد.

,

در ادامه این کارگاه آموزشی، مصدق‌راد در رابطه با برنامه‌ریزی در مراکز بهداشتی و درمانی، عنوان داشت: برنامه‌ریزی اولین و مهم‌ترین وظیفه اصلی مدیران سازمان‌های بهداشتی و درمانی به حساب می آید که شامل تعیین اهداف کلی و اختصاصی سازمان و اقدامات لازم برای دستیابی به آن‌ها می باشد.

,

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی نقش به سزایی در بهره‌وری سازمان و دستیابی به مزیت برتری دارد، افزود: هدف‌مندی سازمان، استفاده بهینه از منابع، هماهنگی، کنترل و مدیریت زمان همگی از مزایای یک برنامه‌ریزی درست و اصولی می باشند که با اولویت بندی و تعیین اهداف درست و همچنین تخصیص بهینه منابع کمیاب به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سودمند در مراکز بهداشتی و درمانی سطح شهرستان بهارستان منجر می شود.

,

لازم به ذکر است که درپایان کارگاه آموزشی کنترل در سازمان‌های بهداشتی و درمانی، تمرین گروهی و پرسش و پاسخ بین حاضرین در جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده، انجام گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه