اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر اهرم:

برای حمایت از جامعه هنرمندان نیازی به مجوز نیست

برای حمایت از جامعه هنرمندان نیازی به مجوز نیست
عضو شورای اسلامی شهر اهرم گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان باید حامی جامعه خبری شهرستان به عنوان جزیی از هنرمندان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، امین ماندگار رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اهرم در گفتگویی با برخی از اصحاب رسانه شهرستان تنگستان اظهار کرد: بنا به درخواست شورای رسانه شهرستان تنگستان به نمایندگی از فعالان رسانه ای شهرستان در خصوص برگزاری دوره آموزشی ویژه خبرنگاران ، کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اهرم با همکاری شهرداری محترم اعلام آمادگی خود جهت حمایت از برگزاری این دوره آموزشی اعلام داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا متاسفانه ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، به جای آنکه حامی جامعه خبری شهرستان به عنوان جزیی از هنرمندان باشد، با واسطه و بصورت غیرمستقیم و آن هم با پیامک، اظهار داشته که شورای شهر به جهت برگزاری این دوره آموزشی وجاهتی ندارد.

,

ماندگار گفت: ریاست اداره ارشاد تنگستان متاسفانه با بخش قابل توجهی از هنرمندان ارتباطی نداشته و ایشان حتی از برگزاری یک نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نیز امتناع نمودند. سوال اینجاست که شاید به گفته خودتان برخی رسانه ها با شما مشکلی داشته باشند، پس تعامل با دیگر رسانه ها را چه می گویید.

,

این عضو شورای اسلامی شهر اهرم بیان کرد: بحمدالله ما به شرح وظایف خود آگاهیم و ریاست ارشاد تنگستان را به مطالعه دقیق تر قانون شوراها توصیه می نمایم، تا اینگونه مواضعی را اتخاذ نکند.

,

وی افزود: بنا به نص صریح قانون در خصوص وظایف کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی شوراهای اسلامی شهر، حمایت از جامعه هنرمندان و بسط و توسعه زمینه های آموزش این قشر از جامعه، و به حکم اخذ رای اعتماد از مردم شریف دیارمان، پس در چهارچوب قانون و در حد توان، خود را مکلف به حمایت از اقشار مختلف جوانان، خصوصاً جوانان فعال در حوزه های مختلف جامعه می دانیم.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اهرم گفت: بحمداالله با تشکیل شورای رسانه شهرستان به عنوان یک تشکل غیر دولتی و داوطلبانه جهت ساماندهی و پیگیری امور فعالان رسانه، شاهد رشد و هماهنگی هرچه بیشتر اصحاب رسانه شهرستان هستیم و شورای شهر و شهرداری نیز تا کنون سعی داشته بیشترین تعامل را با فعالان رسانه شهرستان داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه