اخبار داغ

حفظ وحدت و انسجام نیاز واقعی کشور

حفظ وحدت و انسجام نیاز واقعی کشور
شرایط کنونی کشور و تحریم هایی که استکبار جهانی علیه کشورمان وضع کرده ادامه نقشه راهی است که در ابتدای دهه 90 علیه کشورمان اجرا شد و قطعا هیچ ارتباطی به تغییر در ریاست جمهوری این کشور ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز  جمهوری اسلامی ایران این روزها در حالی چهل سالگی خود را سپری می کند که در دهه های گذشته همواره با تهدیدات، دسیسه ها و توطئه های مختلفی روبرو بوده است، از جنگ تحمیلی 8 ساله گرفته تا تحریم های اقتصادی و ترورهای نافرجام ، همه و همه کیان و اصل نظام را هدف گرفته و قصدشان براندازی نظام بوده است.
در این سال ها رهبری هوشمندانه و مدبرانه امام خمینی (ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری هرگز اجازه نداده است که دشمنان به اهداف مدنظر خودشان برسند.
نکته مهم دیگر این که در طی این سال ها همواره این مردم بوده اند که سرنوشت خودشان را با حضور در انتخابات مختلف تعیین کرده اند و با وجود کارشکنی ها و تبلیغات گسترده دشمنان نظام هر سال باشکوه تر از سال های قبل در انتخابات شرکت کرده اند.
در این میان در طی یک دهه اخیر دشمنان بر روی سناریوهای دیگری تمرکز کرده اند که تحریم ها و فتنه 88 را می توان دو نمونه از این سناریوها نام برد.
در واقع آمریکا و سرویس های جاسوسی اسرائیل زمانی که وحدت و انسجام مردم و نظام را دیدند دست به توطئه هایی زدند که تنها هدفشان ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم بود.
فتنه 88 در واقع سناریویی بود که با هدف اختلاف بین مردم و در نهایت آشوب و براندازی نظام شکل گرفت ، هر چند در روزهای آغازین این فتنه استکبار جهانی و اسرائیل خود را پیروز می دانستد اما با گذر زمان و روشن شدن ابعاد این توطئه مردم با هوشیاری کامل راه را بر ماجراجویی های دشمنان بستند.
تحریم ها پروژه ای بعدی بود که دشمنان علیه کشور به راه انداختند که در سال 90 عملیاتی شد هر چند که در دوره اول ریاست جمهوری روحانی با اجرای قرارداد برجام که متاسفانه به ضرر نظام تمام شد ، تا حدودی از تحریم ها کاسته شد اما با مشخص شدن توانمندی جمهوری اسلامی ایران و پیروزهای پی در پی جبهه مقاومت و به خصوص شکست داعش دوباره نقشه راه استکبار جهانی عوض شد.
در واقع شرایط کنونی کشور و تحریم هایی که استکبار جهانی علیه کشورمان وضع کرده ادامه نقشه راهی است که در ابتدای دهه 90 علیه کشورمان اجرا شد و قطعا هیچ ارتباطی به تغییر در ریاست جمهوری این کشور ندارد.
نکته مهم دیگر ضرورت درک و شناخت این موقعیت حساس است، موضوعی که بارها رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده اند.
قرار نگرفتن در زمین بازی دشمن، حفظ وحدت و انسجام ، کمک به دولت در زمینه های مختلف ، مبارزه با مفسدان و همچنین امید بخشی به مردم از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه داشت و قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت از این بحران و دسیسه ها عبور خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه