اخبار داغ

گلایه مردم از دو شیفته بودن مدارس با وجود کم‌بودن تعداد دانش‌آموزان

گلایه مردم از دو شیفته بودن مدارس با وجود کم‌بودن تعداد دانش‌آموزان
طی تماس یکی از شهروندان و اظهار گلایه وی از دو شیفته بودن مدارس سندروس و عاطفه، موضوع را از آموزش و پرورش پیگیری کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، یکی از شهروندان بیرجند طی تماسی که با پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، برقرار کرد، از دو شیفته‌بودن مدرسه فرزندش گلایه داشت. وی عنوان کرد: با توجه به این‌که یکی از مهم‌ترین عناصر مهم در پیشرفت تحصیلی، تحصیل در شیفت صبح است چراکه در تحصیل در شیفت عصر، معمولا دانش‌آموزان خسته از فعالیت روزانه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  یکی از شهروندان بیرجند طی تماسی که با پایگاه خبری تحلیلی , خاورستان, خاورستان, ،,  برقرار کرد، از دو شیفته‌بودن مدرسه فرزندش گلایه داشت. وی عنوان کرد: با توجه به این‌که یکی از مهم‌ترین عناصر مهم در پیشرفت تحصیلی، تحصیل در شیفت صبح است چراکه در تحصیل در شیفت عصر، معمولا دانش‌آموزان خسته از فعالیت روزانه هستند.,

 

,

وی افزود: با همه‌ی این اوصاف آموزش و پرورش بیرجند قصد دارد با وجود این‌که تمام شرایط یک شیفته‌بودن مدرسه‌ی سندروس و عاطفه در سال تحصیلی جدید فراهم است و حتی دانش‌آموزان این منطقه به تعداد یک مدرسه بیشتر نیستند اما مدیر مدرسه می‌گوید "تعداد دانش‌آموزان زیاد بوده و باید دو شیفت شوند".

, حتی دانش‌آموزان این منطقه به تعداد یک مدرسه بیشتر نیستند,

 

,

این شهروند گفت: این در حالی است که زور آموزش و پرورش به بچه‌های مظلوم ما که در منطقه‌ی محروم هستند، می‌رسد در صورتی که طبق تحقیقات من دبستان‌های محدثه و محبت‌خواه هر کدام با داشتن 500 دانش‌آموز در منطقه‌ی بالای شهر به صورت یک شیفت هستند.

, این در حالی است که زور آموزش و پرورش به بچه‌های مظلوم ما که در منطقه‌ی محروم هستند، می‌رسد در صورتی که طبق تحقیقات من دبستان‌های محدثه و محبت‌خواه هر کدام با داشتن 500 دانش‌آموز در منطقه‌ی بالای شهر به صورت یک شیفت هستند.,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تا حالا که مدرسه نداشتیم دخترها و پسرها دو شیفت بودند و ما نیز مجبور بودیم اما حالا که مدرسه‌ی جدید داریم نیز با وجود دو مدرسه‌ی ابتدایی کنار هم به بهانه‌های دوره‌ی اول و دوم می‌خواهند مدرسه را دوشیفت نگه دارند.

,

 

,

این شهروند متذکر شد: آیا تدبیر دولت آقای روحانی همین است که فرزند دختر من ساعت 5 بعدازظهر مسیر خیابان صمدی به مصلی را طی طریق کند؟ چه کسی جواب ما رنج کشیده‌ها را خواهد داد؟ لازم به ذکر است من حتی به آموزش و پرورش نیز مراجعه کردم اما کسی به من پاسخ درستی نداده است.

,

 

,

پیرو این تماس این مسأله را از اداره آموزش و پرورش بیرجند پیگیری کردیم؛ روابط عمومی آموزش و پرورش بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهارکرد: به دلیل کمبود فضای آموزشی در مدارسی مانند سندروس بایستی این مدارس دو شیفت باشند.

, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, به دلیل کمبود فضای آموزشی,

 

,

وی افزود: اگر آمار دانش‌آموزان مدرسه‌ای از حد مجاز بالا رود آموزش و پرورش، آن مدرسه را دو شیفت اعلام می‌کند.

,

 

,

روابط عمومی آموزش و پرورش بیرجند تصریح کرد: در مدارسی که امکان گسترش فضا در داخل آن وجود داشته، آمار ثبت‌نام آن مدرسه متناسب با فضا بالا بوده و مناطق محروم چون فضا مناسب و ایده‌ال است تک شیفت هستند ضمنا در صورتی که آمار ثبت نام این نوع مدارس نیز از حد مجاز بالا رود دو شیفت اعلام خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه