اخبار داغ

طی حکمی؛

سرپرست جدید محیط زیست خلیل آباد منصوب شد

سرپرست جدید محیط زیست خلیل آباد منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر کل، سرپرست جدید حفاظت محیط زیست شهرستان خلیل آباد معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید محیط زیست شهرستان خلیل آباد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در محل دفتر فرمانداری خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

در این نشست محمد مظلوم پناه مدیر پیشین محیط زیست خلیل آباد جای خود را به سعید شفیعیان داد، وی فارغ التحصیل رشته احیاء و مدیریت بهره برداری مناطق خشک و بیابانی است که عنوان محیط بان نمونه کشوری در زیستگاه یوز و دریافت لوح تقدیر از معاون رئیس جمهور و ریاست سابق محیط زیست کشور را در کارنامه دارد.

,

در کارنامه مدیریتی شفیعیان، سرپرستی محیط زیست بردسکن وجود دارد.

,

 

,

علیرضا اندرواژ که از سوی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در جلسه معارفه سرپرست جدید این اداره حضور یافته بود جوان‌گرایی همراه با تخصص و تعهد را از جمله ملاک های این اداره کل همگام با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در انتخاب روسای ادارات محیط زیست استان و از جمله شهرستان بردسکن خواند.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های فرماندار و تعامل ادارات شهرستان خلیل آباد، حفاظت و حراست از محیط زیست کماکان به‌صورت مطلوب تداوم یابد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه