اخبار داغ

واکنش نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس به رزمایش خدمت؛

تلاش جهادگران قابل تقدیر است/ کشور نیاز به کار جهادی مستمر دارد/ مسئولان اجرایی جهاد را باور کنند

تلاش جهادگران قابل تقدیر است/ کشور نیاز به کار جهادی مستمر دارد/ مسئولان اجرایی جهاد را باور کنند
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد که دولت و مسئولان اجرایی جهاد را باور کنند و خودشان قبل از اینکه جهادگران وارد عرصه ای شوند جهادگونه کار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، درباره رزمایش خدمت بسیج اظهار کرد: فعالیت های گروه های جهادی یک امر مبارکی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به طور خاص طی سال‌های اخیر شکل منسجمی به خود گرفته و خدماتی که به مردم محروم و اقشار آسیب پذیر می‌دهد مورد توجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، درباره رزمایش خدمت بسیج اظهار کرد: فعالیت های گروه های جهادی یک امر مبارکی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به طور خاص طی سال‌های اخیر شکل منسجمی به خود گرفته و خدماتی که به مردم محروم و اقشار آسیب پذیر می‌دهد مورد توجه است.,

 

,

وی افزود: گروه‌های جهادی که از اقشار مختلف، دانشجویان، نخبه‌گان و اقشار مختلف مردم اند در همه حوزه ها ورود می‌کنند و فی سبیل الله در نقاط محروم کار و خدمات رسانی را انجام می‌دهند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کار خدمت رسانی که در دستگاه‌های اداری و اجرایی نیاز داریم بیش از این شرایطی است که فعلا در دستگاه‌های اجرایی شاهد آن هستیم به همین دلیل ضرورت نیروهای جهادی برای خدمت رسانی مورد توجه است.

,

 

,

فلاحتی عنوان کرد: نَفس حضور گروه‌های مردمی و مشارکت های اجتماعی بسیار امر مبارکی است اما انتظاری که از یک سیستم اداری و اجرایی کشور وجود دارد بیش از اینها است.

,

 

,

وی اظهار کرد: معمولا گروه‌های جهادی و جوانان بسیجی که برای خدمت به مناطق روستایی و حاشیه شهرها کار خدمات رسانی می‌کنند علاوه بر وظیفه اداری خود کار می‌کنند که این یک کار بسیار خدا پسندانه ای است.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد این گروه‌های جهادی یکسری ضعف‌هایی را پوشش می‌دهند که از ناحیه و طرف سیستم دولتی ایجاد شده یعنی این جهادگران کم کاری و ضعف اجرایی را عملا با مشارکت‌های اجتماعی و بسیجی پوشش می‌دهند.

,

 

,

فلاحتی اظهار کرد: کار بسیج کار ارزنده‌ای است همه این مسئله را قبول داشته و مورد پسند است اما ضعفی که از آن ناحیه حادث شده و حال باعث این مشارکت‌ها می‌شود نیز باید مورد توجه باشد.

,

 

,

مسئولان اجرایی جهاد را باور کنند

, مسئولان اجرایی جهاد را باور کنند, مسئولان اجرایی جهاد را باور کنند,

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد در این ایام که دهه امر به معروف و نهی از منکر و ماه محرم الحرام است ضرورت دارد که دولت و مسئولان اجرایی جهاد را باور کنند و خودشان قبل از اینکه جهادگران وارد عرصه ای شوند جهادگونه کار کنند، بین مردم حضور داشته و در اتاقشان به روی کسی بسته نباشد، قانون را به نفع مردم تفسیر کنند نه به نفع خودشان، تحریم بهانه ای نشود که بگویند ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و نبودن اعتبار نیز بهانه ای نشود که بگویند کاری از دست ما ساخته نیست.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینها همه مشخص می‌کند که در این شرایط سخت اقتصادی وقتی یک تیم بسیجی از پزشکان در یک نقطه محروم متمرکز شده و درحال کار است این یعنی اینکه می‌توان کار کرد وقتی که یک بسیجی وقت می‌گذارد و در یک نقطه محروم روستایی برای مشارکت ساخت مدرسه یا هر کار عمرانی دیگری مشارکت دارد این یعنی می‌توان کار کرد.

,

 

,

فلاحتی گفت: اگر شرایط اقتصادی سخت است برای همه سخت است لذا نباید این حرکت گروه های جهادی باعث این شود که مسئولان از وظیفه خود در سیستم اداری غفلت کرده و فقط نگاه کنند بلکه مشارکت بسیج و حرکت جهادی باید از سیستم دولتی ما آغاز شود.

,

 

,

وی ادامه داد: این امر بسیار مهمی است که لازم است در این ایام شفاف گفته شود دولت‌مردان به طور خاص مسئولان و مدیران کل استان ما وظیفه آنها است که یک برنامه خاص مردمی داشته باشند و در اتاق مدیران کل باید همیشه به روی ارباب رجوع باز باشد حداقل برنامه ریزی شود که ماهی یکبار مدیران کل برای رفع مشکلات در روستاها و حاشیه شهر حضور پیدا کرده و از نزدیک با مشکلات آشنا شده و همانجا برای رفع مشکلات برنامه ریزی و اقدام کنند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لازم است مسئولان پس از آن که از روستا رفتند پیگر حل مشکلات باشند از طرفی خود مردم نیز پیگری کنند که حضور مدیر کل در روستای آنها مفید بود و مشکل حل شد یا نه؟ به این اقدام می‌گویند کار جهادی مستمر نه اینکه حال که گروه‌های جهادی وارد کار شده اند تعدادی از مسئولان نیز برای مشاهده کارها وارد میدان شوند و بگویند ما بین مردم محروم شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی حضور داریم و بعد از مدت کوتاهی از روستا ها بروند، با این گونه برنامه ها مسئولان بدانند که حضور آنها کار به جایی نمی‌برد.

,

 

,

کشور نیاز به کار جهادی مستمر دارد

, کشور نیاز به کار جهادی مستمر دارد, کشور نیاز به کار جهادی مستمر دارد,

فلاحتی اظهار کرد: کشور نیاز به کار جهادی مستمر دارد با برنامه ریزی و با باور داشتن قدرت جهادی ان شاءالله که این حرکت گروه های جهادی زمینه ای باشد برای تعامل مستمر مردم و مسئولان و واقعا مردم مشاهده کنند در استان همه مدیران روحیه جهادی داشته و کار می‌کنند.

,

 

,

فضای اجرایی در خراسان جنوبی رضایت بخش نیست

, فضای اجرایی در خراسان جنوبی رضایت بخش نیست, فضای اجرایی در خراسان جنوبی رضایت بخش نیست,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه فضای اجرایی ما در سطح استان رضایت بخش نیست در خیلی از کارهایی که برای جذب سرمایه گذار در استان انجام می‌شود و مردم نیز به خوبی مشارکت کرده و کار می‌کنند این همه سنگ اندازی اداری وجود دارد که سرمایه گذار پشیمان شده و از استان می‌رود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: به نظر من این کار جهادی است که مدیر به پا خیزد برای رفع مشکلات اداری سرمایه گذار و این یعنی خدمت به مردمی که از مسئولان خود انتظار کار کردن دارند.

,

 

,

فلاحتی گفت: تلاش جهادگران حاضر در رزمایش خدمت قابل تقدیر است ان شاءالله خدواند به همه آنها توفیق دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه