اخبار داغ

بلاتکلیفی ۱۲ ساله سالن ورزشی سرخون / وعده‌ای که همچنان روی زمین مانده است

بلاتکلیفی ۱۲ ساله سالن ورزشی سرخون / وعده‌ای که همچنان روی زمین مانده است
ساخت تنها سالن ورزشی شهر سرخون در منطقه میانکوه از توابع شهرستان اردل یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اردل است که پس از گذشت 12 سال از کلنگ‌زنی این پروژه، هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز،در حوزه ورزش هر کلنگی که در شهرستان محروم اردل بر زمین زده می‌شود، روزنه امیدی در دل جوانان این خطه ایجاد می‌کند اما اگر آن پروژه پس از گذشت سال‌ها به بوته فراموشی سپرده شود، باید به حال ورزشکاران این  شهرستان گریست که باید همچنان از اماکن ورزشی محروم باشند.

پروژه سالن ورزشی شهر سرخون یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان اردل  است که از سال 86 کلنگ آن در شهر سرخون  به زمین زده شده اما متأسفانه به‌دلیل کمبود اعتبارات و بی‌توجهی مسئولان، پس از گذشت 12 سال همچنان بلاتکلیف مانده و تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,

,
, ,

این پروژه نیمه‌تمام به کلاف سردردگمی تبدیل شده که هر روز بر پیچیدگی آن افزوده می‌شود و از ابتدای دولت تدبیر و امید هم تاکنون، دولتمردان، مسئولان کشوری و ارشد استانی وعده‌ها و امیدهای متفاوتی بابت اتمام این پروژه نیمه‌تمام داده‌اند، ولی هنوز که هنوز است تحقق نیافته است.

,
, ,
,

حسن نظری یکی از ورزشکاران شهر سرخون در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در این خصوص اظهار داشت: نوجوانان و جوانان بااستعداد، ورزشکار و ورزش دوست منطقه میانکوه که علاقه و استعدادهای فوق‌العاده‌ای در زمینه ورزش دارند چند سالی است در آرزوی افتتاح سالن ورزشی به حضور مسئولین دل خوش کرده‌اند و بعد از سپری شدن چند سال، خبری از افتتاح سالن ورزشی سرخون نیست.

, جهانبین نیوز,
 
,
نظری افزود:جوانان ورزش دوست شهر سرخون مجبورند برای ورزش، شبانه مسافت‌های تا فاصله 70 کیلومتر را طی کنند  امید است همان طوریکه مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه اصلى دولت و مسئولان ورزش کشور این است که اشتیاق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند انتظار داریم مسئولین هرچه زودتر خواسته چندین ساله مردم و ورزشکاران منطقه میانکوه را عملی کنند.
,


نظری بیان کرد: انتظار داریم مسئولین استانی و شهرستانی هرچه زودتر خواسته چندین ساله مردم و ورزشکاران شهر سرخون  را عملی کنند و از علی کاظمی نماینده محترم مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ هم خواستاریم که به جای وعده های انتخاباتی برای رفع این مشکل چاره ای بجوید.

شهر سرخون مرکز بخش میانکوه از توابع شهرستان اردل در ۱۳۰ کیلو متری جنوب مرکز استان چهارمحال بختیاری (شهرکرد) و در یک کیلو متری جاده ارتباطی استان، به استان خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام/
 

,
,
,
, .,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه