اخبار داغ

نمایندگان مجلس در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی مطرح کردند؛

اقدامات سازنده بسیج در خدمت رسانی به محرومان امیدبخش است/اتحاد و همدلی موجب هراس دشمنان می شود

اقدامات سازنده بسیج در خدمت رسانی به محرومان امیدبخش است/اتحاد و همدلی موجب هراس دشمنان می شود
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سیستان وبلوچستان در خصوص رزمایش بزرگ عاشوراییان گفتند: اقدامات سازنده بسیج با روحیه ایثار و جهادی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها باعث شده تا امید به دل مردم بازگردانده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، با اجرای رزمایش اقتدارعاشوراییان سپاهیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور در استان پهناور سیستان و بلوچستان در قالب سه گروه جهادی، شیفت ایثار، طرح یک کاسب یک دانش آموز در عرصه های خدمات رسانی و مردم یاری، عمرانی، پزشکی بارقه ای از امید بار دیگر در دل مردم در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها در اقصی نقاط استان به وجود آمد.
در همین راستا جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتند: اقدامات سازنده بسیج با روحیه ایثار و جهادی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها باعث شده تا امید به دل مردم بازگردانده شود.
 
نقش بسیج در تمامی عرصه ها موثر و سازنده بوده است
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص رزمایش بزرگ عاشوراییان در استان اظهار کرد: بسیج در هر حوزه ای که در عرصه های محرومیت زدایی، آبادانی، سازندگی، اشتغالزایی، بهداشتی و درمانی و غیره وارد شده نقش سازنده ای از خود ایفا کرده است.
وی گفت: انجام چنین اقدامات سازنده ای در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها با روحیه ایثار و جهادی باعث شده تا امید به دل مردم بازگردانده شود و مردم به خدمات ارزنده نظام و انقلاب امیدوار تر شوند.
 
تفکر بسیجی باید در بین مسئولان نهادینه شود
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی داشتن روحیه بسیجی و انقلابی را عامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس دانست و ادامه داد: بسیج توانسته در عرصه های مختلف فعالیت خود را نشان دهد، به گونه ای که در جنگ هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با داشتن تفکر بسیجی توانستند مقاومت کنند و به پیروزی برسند.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان اگر وظیفه اصلی خود را ایفا و با خلوص نیت و به موقع آن را انجام دهند این اقدام آنها خود نمونه ای از کار بسیجی است.
وی تصریح کرد: تفکر بسیجی باید در بین مسئولان نهادینه شود تا منشا خدمات و برکات زیادی شود.
 
امنیت پایدار سیستان و بلوچستان الگویی برای مرزهای غربی کشور
شهریاری در خصوص نقش بسیجیان شیعه و سنی در تامین امنیت استان نیز بیان کرد: از زمانی که مسئولیت امنیت به نیروهای مردمی و مرزداران و بسیجیان داده شد شاهد نتایج مثبت و موفقی هستیم به گونه ای که امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان الگویی برای مرزهای غربی کشور هم به شمار می رود.
 
اتحاد و همدلی بسیجیان باعث هراس دشمن است
علیم یارمحمدی دگیر نماینده مردم زاهدان در مجلس هم در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: کار پسندیده بسیجیان در خصوص محرومیت زدایی و آبادانی کشور در قالب رزمایش برزگ عاشوراییان در عرصه های اقتصادی، اشتغالزایی، درمانی و بهداشتی و امنیتی موثر است و آینده استان را امیدوار تر می کند.
وی گفت: روحیه جهادی در این گروه ها و پیگیری مشکلات مردم در مناطق محروم و روستایی اقدامی خوبی تلقی می شود که امید است تداوم داشته باشد.
 
ترویج فرهنگ جهادی سبب کاهش آلام مردم می شود
یارمحمدی با بیان اینکه مسئولان و تمام دستگاه های اجرایی باید در این مسیر گام بردارند، افزود: ترویج فرهنگ جهادی و حرکت در این مسیر باعث کاهش آلام مردم می شود.
وی اتحاد و همدلی موجود در بین گروه های جهادی را یکی از علل ماندگاری این فرهنگ دانست و ادامه داد: اتحاد و همدلی این نهاد مردمی باعث شده تا دشمنان از اقتدار بسیج هراس داشته باشد.
نماینده مردم زاهدان از نقش موثر بسیجیان شیعه و سنی در امنیت آفرینی استان قدردانی کرد و گفت: اتحاد مردم در این خطه از کشور زبانزد خاص و عام است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
, نقش بسیج در تمامی عرصه ها موثر و سازنده بوده است,
, عصرهامون ,
, و,
,
, تفکر بسیجی باید در بین مسئولان نهادینه شود,
,
, :,
,
,
, امنیت پایدار سیستان و بلوچستان الگویی برای مرزهای غربی کشور,
,
,
, اتحاد و همدلی بسیجیان باعث هراس دشمن است,
, عصرهامون ,
,
,
, ترویج فرهنگ جهادی سبب کاهش آلام مردم می شود,
, ،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه