اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون:

رزمایش خدمت نقطه عطفی در خدمت رسانی به محرومین است/ علاقه دارم به هموطنان محرومم کمک کنم

رزمایش خدمت نقطه عطفی در خدمت رسانی به محرومین است/ علاقه دارم به هموطنان محرومم کمک کنم
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هر لحظه زمان و شرایط کمک به هموطنان محروم را داشته باشم با تمام قلبم حاضر به خدمات رسانی و کمک های جهادی هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی ضیایی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت خدمت به محرومان و اقتدار بسیج در این خدمات رسانی، اظهار داشت: دستگیری از مظلومان و کمک به قشر مستضعف جامعه همواره از سفارشات موکد در دین مبین اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله که با عنوان رزمایش خدمت برگزار شد نقطه عطفی در خدمت رسانی و یاری از قشر مستضعف بوده و اقتدار بسیج را در حمایت همه جانبه از محرومان نشان داد.

,

بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به شوق خدمت به مردم بیان کرد: هر زمان فرصت و زمانی برای کمک به مردم پیدا کنم از خدمت به محرومین دریغ نکرده و علاقه مندم تا اگر شرایطی فراهم شود در اردوهای جهادی حاضر شوم، چنان که در زلزله کرمانشاه جزو کمک کنندگان به مردم زلزله زده و هموطنانم در کرمانشاه بودم، در جای جای ایران اسلامی که قلب هموطنانم می تپد حاضر به خدمت به محرومان هستم.

,

ضیایی، با تاکید بر شوق خدمت به محرومان توسط اقشار مختلف بسیجیان اذعان کرد: بسیج همواره مردمی بوده و از دل مردم برخاسته است، هر زمان هم نیاز به خدمت به مردم محروم احساس شده بسیج جزو اولین نفرات و گروه های خدمات رسانی بوده است.

,

وی، برگزاری رزمایش خدمت را از افتخارات بسیج عنوان کرد و افزود: رسیدگی و حمایت از مظلومان با وجود این که وظیفه دولت بوده اما توان دولت و مسئولان دولتی هم محدود بوده و نیاز به حمایت بسیجیان و اقشار مردمی وجود دارد تا ایران اسلامی را هر روز بیشتر از قبل آبادتر و شاد ببینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه